Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

nu har jag tömt allt som går o tömmas känns de som,.... usch... hmmm cola innebär man måste gå ut för o köpa ju och de går inte inte ens till lilla livset som tar 2 min till

• sonen08
    sugar rush skrev 2010-12-10 22:22:02 följande:
    ja men eller hur.. lite bra musik o lyssna på o nått o småtugga på så e man ju framme på en gång
    hehee låter som du fått ett släng av jejosas fras "ja men eller hur" hhehe
  • sonen08

har ingen som kan köpa cola till mig om inte richard svänger inom kstad

• sonen08
    Richard w skrev 2010-12-10 22:42:22 följande:
    hahaha, skulle ju blir sveriges dyraste cola i så fall Tungan ute

Blir rätt tidig sänggång idag för upp i tid imorgon och kamma luggen lite och fixa sig så mycket det nu går för sedan köra iväg vid kl 11 så tid finns ej heller för den delen..

Beställ en taxi som får köpa en cola till dig då, är ju värsta lathetsvarningen dock men funkar nog..
    då går  jag hellre ner 2 min o köper colan själv... billigare
  • sonen08
    sugar rush skrev 2010-12-10 22:40:58 följande:
    klart att nån kan göra det... grannen, ring o be dom gå o köpa, dom kan hänga påsen på dörren... sonens farmor innen eller efter jobbet, sonens pappa har hela dagen på sig...

de e klart att nån kan köpa åt dig, men just ikväll kanske de inte går
    går ej grannar är gamla pensionärer... sonens pappa ska jobba heeeela dagen imorgon...hans mamma vet jag ej hon börjar tidigt o slutar sent..  jag får lösa det själv
  • sonen08
    Richard w skrev 2010-12-10 22:49:12 följande:
    ja där ser du, bara ta på dig en massa kläder och springa ner och köpa och sen upp igen så whoila Tungan ute
    du glömde sonen
  • sonen08

fyyy vilken natt vart inte mycket sömn... och blir att jag själv får fixa colan exet vägrar hjälpa mig.....

• sonen08

jag löste de genom att gå ner prick kl 8 och köpa colan nej han har inte många hästar hemma men han är ju som han är... orkar inte bry mig... har bara haft kramkalas med hinken inatt vart uppe kanske 2 vändor på toan bara... Men tömt allt innehåll inatt sonen har vaknat några gånger o vart jättelessen så inte mycket sömn alls... har inte spytt något på hela dagen ännu.. har druckit massa cola bara.. och ätit 2 piggelin.. nu är det bara vänta på om sonen får det...

• sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-12-11 14:34:17 följande:
    Mmm..... blir inte en helt tråkig kväll iaf.... blir dejt igen.... *ler.... bara ler*
    härligt
  • sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-12-11 14:55:23 följande:
    Mmm..... ska bli så mysigt

Sovit typ 5 tim inatt... kollade på 5 filmer o så Drömmer men så många filmer får det inte bli ikväll.... ska upp tidigt ju
    okej jag ska bara slappa eller jag har ingen ork till något mera..... Mår skit ännu....

kan man gå ner 3 kg på 2 dar????
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D