Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

hehehhe plugga med en sjövild buse är allt annat än lätt.. han har nu tejpat ett heeeeeeeeeeeeelt papper med alla tjej som fanns kvar och ja jag får inte ens läsa mina antekningar för då blir han arg

• sonen08

hehe oj men nu har jag målat ögonbrynen ser kanske dumt ut
  • sonen08
    jejosa skrev 2010-12-09 14:26:56 följande:
    ser la int dumt ut! =)
    kortet påminde mig om att jag måste slänga i en toning å de snaraste... ser bedrövlig ut nu :/
    hehe tackar

nu är jag på suuuuuperbra humör sonen ska till dagis imorgon o jag ska göra en tenta sonens pappa ska hit om 1 h och hjälpa mig med att plugga inför tentan
  • sonen08

Här går Take thats nya låååååt varm den är såååååååååååååå sjukt bra.. saknas bara lite kramar sen har man minenn för livet:-9

• sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-12-09 16:42:47 följande:
    Har nog inte ens hört den
    vaaaaaaaaaaaa har ju länkat den här 10000 gånger the floood den är sjuuuuuuuuuuuuuuuukt bra
  • sonen08

vill tiden ska gååååå liiiiiite fortare hehe usch har lite tentaångest men blir o skriva o skriva o skriva imorgon...ska försöka printa in de 7 punkterna ikväll och även imorgon...

• sonen08
    jejosa skrev 2010-12-09 17:18:10 följande:
    tentaångest minns jag allt - men försökte se det som att har jag gjort mitt bästa kan jag inte göra mer =)

lycka till imorgon =)
    yes i will nu har mina happy tankar kommit tillbaka
  • sonen08
    jejosa skrev 2010-12-09 17:21:17 följande:
    bra! that's the spirit! Skrattande
    hehehe de låter taget ur en film bring it on

aaaaaaaaaa nu är man happy happy happy du vet nog why
  • sonen08
    jejosa skrev 2010-12-09 17:27:48 följande:
    hehe.... yep... kan slänga in ett "you go girl" med Skrattande

gött! jajjemen... kan nog tänka mig vad det kan bero på... trevligt Flört
    hehehe ääälskar de filmerna speciellt när spirit stic Åker i golvet eller när hon drömmer att hon dansar nude  hehe 

ooooja de är häääärligt
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D