Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

MysTic PrincesS skrev 2010-12-08 16:05:40 följande:
    Min vilde fick vara hemma idag, han gnällde igår o inatt om att det gjorde ont i tungan.... men idag är det ok iaf
    okej va skönt att han inte har lika ont. men hur går de med mat o sånt när han fått operationen? kan han äta eller bara flytande??

här bllir de bara välling då han är dålig han vill inte ha nån mat då.. tur de finns.
  • sonen08

vad gör alla??? lilleman blir hemma imorgon med för att se hur febern är..

• sonen08
    cajsasmamma skrev 2010-12-08 18:16:43 följande:
    ja sitter och beställer kort samtidigt som dottern badar,...
    okej nice har en son som verkar må bättre men vet aldrig så han får vara hemma
  • sonen08

behöver med städa men tar de imorgon ska även skura de fina golven hehehe... något måste man ju göra när man är hemma för vabb

• sonen08
    jejosa skrev 2010-12-08 18:35:55 följande:
    hehe... just nu känns 70m2 vääääääldigt stort :P

hur stort har du??
    Plantagen skrev 2010-12-08 18:32:50 följande:
    äh..
    Kaffe kanske fixar det hela :P
    ja har 78 kvm men klädkammaren städar ja aldrig:P
  • sonen08
    jejosa skrev 2010-12-08 18:58:12 följande:
    ahh... min son har sitt rum i klädkammaren Förvånad
    men han har fönster o element o får plats med säng, tv o lite pryttlar så han är nöjd =)
    hehe då är din mycket större än min har inget fönster eller element där inne.. kan inte ha det heller hehe.. har fullt med bråte där inne som bara ligger där och hälften av allt är exets så där inne är jag inte ofta

nähe hoppas sonen vill somna i tid så man kan träna ikväll med körde igår 348 kalorier
  • sonen08
    cajsasmamma skrev 2010-12-08 18:53:30 följande:
    jag tyckte att möblerna passade ju huset men sen när jah flytta till lgh är det bara en röra av allt... fundera skarpt att byta all inredning...
    jag vill med ha ny inredning ny säng, nytt köksbord och mera tavlor på väggarna har förstorat 2 kort på mig och sonen samt ett på sonen som jag vill hitta ramar till samt köpa en sån där smidesljustake att ha i mellan på ena väggen samt köpa nytt skrivbord sen är jag nöjd
  • sonen08

har skrivit listor på alla rummen som ja ska fixa undra när man vinner den där miljonen så ska jag köpa bil i jan med juu

• sonen08
    jejosa skrev 2010-12-08 19:18:44 följande:
    ahh... jag ska byta ut precis allt när jag blir rik o vacker =)
    hehe vacker är du ju redan

jag ska försöka köpa ny säng innan sommaren har jag som mål samt hitta nytt köksbord men de kommer jag nog köpa så fort jag kan finns ju billiga o bra det jag köpte på blocket var akutköp då vi separerade och de var väl så där redan då men men...
  • sonen08
    Plantagen skrev 2010-12-08 19:22:24 följande:
    Skaffar nog nytt köksbord när mini inte sätter fast gafflarna i det.
    hehe de har aldrig min gjort har vaxduk över och det är guuuuld värd samt jag slipper se den fula eken som är på bordet
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D