• MrC

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

God morgon. CM jobbar, C är i skolan, MrC sitter och kollar på tv/surfar och rivjärnet leker i C's rum.
    Kul med Alla-Hjärta'ns-dag. Vet ej hur vi ska fira, men något kul blir det.

• MrC
    OojespersmammaoO skrev 2011-02-14 09:58:54 följande:
    Hoppas ni får en mysig alla hjärtans dag. jag och mamma ska ha Mor/dotter dag och fika och gå i mysiga affärer.
    Har hört rykten om Hjärta-formade tårtor. Jag och rivjärnet ska iväg till butiken och se om vi hittar någn trevlig överraskning.
  • MrC
    Lellebror skrev 2011-02-14 11:43:32 följande:
    härligt ;)
    min lilla är ju 6år och pussas o kramas gärna :)

Märkligt det där. Min är 5 år och väldigt kramig/kelsjuk.
    När hon var 3-4 var det inte alls så. Gissar väl att det försvinner igen om 1-3 år?
  • MrC
    1manswoman skrev 2011-02-14 21:20:31 följande:
    verkar fortfarande vara eftersom fröken löken inte kan skriva ordentligt

fasen va glad ja är för er vännen!!!
    Haha. Jag har infört dyklexi dixykli deslyksi ähhh... till hennes försvar så skriver hon på min dator och tangentbordet är inte det bästa.

Det är inte bara vi CM och MrC som trivs med varandra. Jag kan även meddela att våra prinsessor (C 7 år och A 5 år) är bästa kompisar. Idag har dom varit till stallet och klappat hästarna och Igor. A var lite reserverad och osäker.
  • MrC
    OojespersmammaoO skrev 2011-02-15 07:53:03 följande:
    Godmorgon alla!! Glad
    Händer idag??
    Idag åker jag och "rivjärnet" hem till Stockholm. Jag ska jobba imorgon och på söndag ska rivjärnet hem till sin mamma i Finland. Så jag kanske åker tillbaka till CM efteråt! Tungan ute Det tar på krafterna att vara ensam man med tre tjejer. Förvånad
    Själv?
  • MrC
    OojespersmammaoO skrev 2011-02-15 09:27:45 följande:
    Hehe..kan förstå detta.
    jag ska bara sitta hemma, torka golv och damma och softa. Tråk!! Men så är det!
    Det blir tydligen gratis hyrbil till Stockholm! Lämnar min bil här och tar tåget tillbaka om ca 1 vecka.
    Någon som lånat bil genom Hertzfreerider tidigare?
  • MrC
    OojespersmammaoO skrev 2011-02-15 10:04:19 följande:
    Jag har varken bil eller körkort så jag har ingen aning.
    Kravlistan för killar borde också innehålla körkort och bil?
  • MrC
    trolletsmamma skrev 2011-02-15 10:34:38 följande:
    Nää hellre att han har en stabil inkomst
    OojespersmammaoO skrev 2011-02-15 10:39:54 följande:
    Men både och skadar ju inte...hehe
    Eller miljoner på banken? Nu bygger ni på kravlistan...
  • MrC
    trolletsmamma skrev 2011-02-15 10:54:06 följande:
    neeej inte en miljon på banken...

Men jag menar att jag inte vill "försörja" en till person.. har vart med om det med många ex att jag fått stå för allt.. vill liksom inte behöva vara den som försöjer alla... därför stabil inkomst.
    Men jag tror att ingen kille vill försörja en mamma+barn heller. Så det är ömsesidigt? Då måste kravet för mammorna vara samma? Hon ska stå på egna ben?!
  • MrC
    Majuutschi skrev 2011-02-15 22:46:55 följande:
    Nejdå.. Jag har ju körkort o bil...
    Vad har du för bil då? (obs: riskokare räknas inte)
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D