• MrC

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Medlemslistan för tråden.
    1manswoman (sugar rush is coming back as soon as posible), bor i västernorrland, fruntimmer, 24 år, 1 dotter
    jobbar som Usk:a inom hemtjänst än så länge...
    Cee, Bor i NÖ Småland, 33 år, ensam på heltid m dotter 4 år, jobbar i djuraffär, 3 hundar (cavalierer)
    MrC, Sollentuna, 38 år och man är jag, 1 dotter på 5 år. Jobbar som skattejurist.
  • MrC

Typiskt att Jejosa skulle förstöra för Cee direkt Flört
    Jag fixar!

Medlemslistan för tråden.

1manswoman (sugar rush is coming back as soon as posible), bor i västernorrland, fruntimmer, 24 år, 1 dotter jobbar som Usk:a inom hemtjänst än så länge...
    Cee, Bor i NÖ Småland, 33 årig quinna, ensam på heltid m dotter 4 år, jobbar i djuraffär, 3 hundar (cavalierer)
    Jejosa, Örebro, 37år, en tant med 3 killar (i år 15, 10 o 8). Jobbar som it-konsult.
    MrC, Sollentuna, 38 år och man är jag, 1 dotter på 5 år. Jobbar som skattejurist.

Obs! Bokstavsordning...

• MrC
    jejosa skrev 2011-02-02 12:18:01 följande:
    ja, likabra annars blir de la pisk från mrC ;P
    Aelwa skrev 2011-02-02 12:20:36 följande:
    Jag kanske borde ha låtit bli att ändra med andra ord? haha
    Cee skrev 2011-02-02 12:29:26 följande:
    AHA! E det sååå man går tillväga för att få till det Tungan uteDrömmer
    cajsasmamma skrev 2011-02-02 12:29:41 följande:
    Ja han är ju lagd åt de hållet!!!
    cajsasmamma skrev 2011-02-02 12:31:03 följande:
    Roligt mer flera piskintresserade
    Här är man borta några minuter åsså när man kommer hem har man blivit uppgraderad till Hans Scheike II ?
    (för er som är för unga för att veta vem Gammel-Hasse är så finns Google.)
  • MrC
    cajsasmamma skrev 2011-02-02 14:20:32 följande:
    jag vet vem Hasse är!!! och beskrivningen stämmer på dig

(bra att google finns för oss ungdomar )
    Jag och Hasse... DrömmerHjärta{#emotions_dlg.djavulsk}
  • MrC

Snygg uppdaterad lista... fyll på nu!

Medlemslistan för tråden (bokstavsordning):
    1manswoman, Västernorrland, fruntimmer, 24 år, 1 dotter jobbar som Usk:a inom hemtjänst än så länge.
    Aelwa, 25årig tjej bor i Skåne, 3 barn: 8, 6 & 3 år. Studerar på universitetet & pysslar med D-uppsats!
    Cajsasmamma, Mjölby/Mantorp , kvinna 28år, 1dotter på 7år,  hästfjolla.
    Cee, Bor i NÖ Småland, 33 årig quinna, ensam på heltid m dotter 4 år, jobbar i djuraffär, 3 hundar.
    Jejosa, Örebro, 37år, en tant med 3 killar (i år 15, 10 o 8). Jobbar som it-konsult.
    OojespersmammaoO, Borås, 27 år, glad singelmamma med son på 6 år. Söker KÄRLEK!!
    Racer x3000, Södra skåne, Äldst, maskinoperatör, knutte
    Trolletsmamma, Skåne, snart 28 år och har en son som snart är 3 år. Studerande.

• MrC
    OojespersmammaoO skrev 2011-02-03 08:19:33 följande:
    God morgon alla! Glad Sovit gott?
    Njae. Somnad på soffan. Vaknade till Rapport. Hoppla. Förvånad
    cajsasmamma skrev 2011-02-03 08:38:53 följande:
    God Morgon MrC
    Godmorgon CM! Någon har vaknat på rätt sida med bra humör idag? Solig
    Aelwa skrev 2011-02-03 08:47:37 följande:
    God morgon!!!

Idag är jag sååååå trött! Vi lyckades till och med försova oss idag, men med extra effektivitet så fick jag i alla fall iväg barnen till skolan i tid *pust* (får väl tacka min 3åring som väckte mig). Vad ska ni hitta på idag?

Kram!
    Glömde du ställa larmet?
    Jag ska fixa min bil och åka till stan för att köpa en present. Fullt schema alltså! haha Skrattande
    PeterA skrev 2011-02-03 08:27:23 följande:
    God morning Amsterdam! Skrattande
    Amsterdam? Hoppla. Snö?
    cajsasmamma skrev 2011-02-03 08:50:17 följande:
    God Morgon!!

Idag ska jag hinna jobba undan rättså mycket innan jag åker hem... Väl hemma måste jag städa så som en galning , för jag får besök i helgen
    Jag tror att besöket inte bryr sig om lite skit i hörnen...
    Aelwa skrev 2011-02-03 08:53:59 följande:
    Jag sitter och funderar på att äta frukost Sen blir det nog pluggande och pluggande heeela dagen.
    Ojoj, besök låter spännande
    Spännande värre! Jag tror jag vet vem hon får besök av. Jag har mina aningar....
  • MrC
    cajsasmamma skrev 2011-02-03 09:00:09 följande:
    Besök är alltid spännade men speciellt spännade blir det när han som kommer är en helt underbar människa
    Nu blev vi alla nyfikna. Vi vill ha rapporter i helgen!!
    PeterA skrev 2011-02-03 09:02:01 följande:
    Vad menar du? Är du otrogen? Flört
    Jag är lika chockad som PeterA. Otrogen?! Förvånad
    Aelwa skrev 2011-02-03 09:03:33 följande:
    Jag läser till en master i Medie- och kommunikationsvetenskap Men just idag så ska jag plugga kognitiv neurovetenskap (typ blandning mellan psykologi och biologi). En himlans massa flum med andra ord haha!
    Kognitiv neurovetenskap? Oj, nu fick jag huvudvärk...
  • MrC
    cajsasmamma skrev 2011-02-03 09:13:42 följande:
    Somna i soffan och vakna till Rapport är ju smidigt, då slipper man bädda sin säng

Visst har jag vaknat på rätt sida igen , eller efter sisådär 3timmar uppe  ¨då börja jag vara som folk ...

Jag tror att mitt besök faktiskt gransk varenda hörn i min lägenhet

Jasså du tror dig veta vem som kommer på besök hos mig???
    Du kan väl ordspråket?
    -Den man ligger med får bädda.
    Jag låg inte med någon inatt och orkar inte bädda själv. Så därför sov jag på soffan! Skrattande

Är det en pedantisk städidiot som kommer på besök?
  • MrC
    Aelwa skrev 2011-02-03 09:14:24 följande:
    Hahaha, ja jag fick faktiskt lite huvudvärk imorse jag också när jag tänkte på det (eller var det stressen??) Jag ställde mitt larm men är nästan säker på att det inte ringde! Dotterns larm ringde däremot berättade hon - det stängde hon av och somnade om
    Alvedon kanske hjälper?
    När jag får huvudvärk är det oftast spänningshuvudvärk. Nack-/ryggmassage hjälper.
    Tonårig dotter?
    Om jag har nå viktigt och ska upp så brukar jag ställa larmet på telefonen 10 ggr med 2 mins mellanrum. Mycket effektivt mot en sjusovare!
    cajsasmamma skrev 2011-02-03 09:15:37 följande:
    Rapport kommer på måndag kväll!!!
    Vi förväntar oss en detaljerad rapport.
    Själv ska jag gå på trav tänkte jag och söndag träffa några polare och käka middag.
    Inget avancerat, men skoj.
    Varför diskuterar vi helgen? Är ju bara torsdag idag va?
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D