-
Fletcher Reed skrev 2010-08-07 00:15:12 följande:Som om du någonsin skulle sluta morra åt andra
-
Näpp gott folk, nu slipper ni mig, jag ska ta o bädda ner mig som Sir Väs bland täcken o kuddar för om några timmar beger jag mig till Nyköping o gör stan med dotra o levererar en bur till systerdotran som blivit med råtta
Ha de gott o hångla lugnt
-
Hej halloj o gokväller
"Skuttade" upp ur sängen 04:45 i morse, gjorde mig i ordning o sedan i väg till jobbet, efter en dag fylld av fart, problem o en hel del att göra så kunde jag stämpla ut strax efter 15:30.
Hemma drogs dammsugaren fram o nedervåningens golv fick sig en omgång av den innan jag tvättade golven "luktar rent".
En sväng in till stan då kattsanden tagit slut o dotra "glömde" säga till mig, hem igen, lagade mat, åt med baren, diskade, satte mig här o ska snart ner till tvättstugan o sätta igång en maskin.
"Känner mig nöjd med dagen"
-
Och ungefär exakt så började min första vecka efter semestern hann knappt komma in på jobbet innan jag fick veta att jag behövdes i dag plus att jag jobbat över varje dag denna vecka.... "aningen trött"daddy XL skrev 2010-08-08 19:48:38 följande:.
och om dom ber än att jobba över redan första veckan skulle jag inte bli förvånad iaf har en känsla av att det är MASSOR att fixa som måste va klart tills torsdag :@
man kanske bara ska o bädda ner sig i soffan och se på lite film eller nått istället :D -
figurehead skrev 2010-08-08 20:13:42 följande:Blev ju trött bara av att läsa det där
-
Banshee Queen skrev 2010-08-08 20:15:29 följande:Arbetat på en söndag?
Japp har haft massor av problem med en maskin vilket gör att vi ligger massor efter så då är vi tvugna att köra även på söndagarna, lär bli varje söndag ett bra tag framöver...o vi kör skift, kvällsskiftet håller på o kör för fullt just nu. -
Ett måste om man ens vill ha en sucks shans att få ihop allt som tillhör detta livfigurehead skrev 2010-08-08 20:44:07 följande:en kvinna med många järn i elden,
eller många eld i järnen som en fd arbetskamrat brukade säga, utan att inse att han sa fel.
Oh...ett riktigt snille alltså -
sugar rush skrev 2010-08-08 21:07:34 följande:sexanVad ni tjatar...Banshee Queen skrev 2010-08-08 21:10:10 följande:Sexan
-
Uh...måste vara en väldans lokal en....figurehead skrev 2010-08-08 21:12:27 följande:japp, han är ordförande i den lokala Mensaklubben
-
Meeeeeee toooooo (partysugen alltså)sugar rush skrev 2010-08-08 21:26:17 följande:ja e så jäkla partysugen,, om två veckor måste ja gå ut.. annars dör jag eller ka iofs redan på onsdag kan ja gå ut,, mina kompisar har sista semesterveckan o ja e ledig torsdag o blir de fint väder så kan ja ha min vita grekiska klänning.... de bli nice... nu blev ja speedad
men ja måste hålla mig lite...ska iväg på festivalsröj o tälta sista helgen denna månad så "GAH" va långt det är dit... Har sonen nästa helg så då blir det lugnt men helgen efter så blir det nog en krogrunda..
Måste ju värma upp inför helgen efter det ju