Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

MysTic PrincesS skrev 2010-08-06 20:59:56 följande:
    Nope, man var lite lätt nervös och skamsen

En sjukkomisk grej, vi tjejer hade en av hingstarnas box som toa Skäms och det straffade sig i slutändan... den jäkeln försökte sätta på oss om vi skulle ta in eller ut honom

han ratade stona för oss....
    Förvånad "Påminner mig själv om att ALDRIG mer tjuvkissa i hingstboxarna"      Tyst     Skäms
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Isnogood
    sonen08 skrev 2010-08-06 21:27:21 följande:
    Han har dissat mig...Tagit bort mig från FB och nog även på MSN....jaja skiter i vilket nu... känns som de ändå inte hade funkat om vi bodde för långt bort trist... men han kunde ju förklarat för mig utan bara plocka bort mig... jaja.. livet går vidare...
    Förvånad NU känns det som att jag missat maaaaassooooor..!

"Kramarom"
  • Isnogood
    sonen08 skrev 2010-08-06 21:40:15 följande:
    De är ingen fara... finns inget o missa har bara snackat med en kanonkille heeeela denna veckan som nu igår idag dissat mig.....

Kommer hoppa ur tråden ett tag då ja ara fååår bakslag på alla killar ja träffar... kan lika väl leva ensam.....
    Att Att Att...o hur GAMMAL sa du att du var nu igen..?

-Det kommer ordna sig en dag, det kommer ordna sig, man måste bara låta hoppet leva kvar o inte ge upp, men framför allt så tror jag inte att man ska leta...jag tror att det är DÅ man går bet på någe sätt... man letar utan att tänka på att man gör det...

Koncentrera dig på att leva livet o njuta av det som erbjuds

JAG är 34 o har inte gett upp ännu o tänker inte ge upp heller
  • Isnogood
    sonen08 skrev 2010-08-06 21:50:08 följande:
    27 år... men tydligen duger ja bara till och chatta med eller knulla med... De enda ja vill är och träffa en bra kille och skaffa flera barn   Men tydligen inte ens de kan ja
    Ja jag har min son och utan han hade ja inte orkat... Då hade ja säkert haft kille nu med och fortsatt i mina gamla banor att flyga runt o sverige och leva i nuet...
    O nu är det som det är o inte mer med det

Du ska (om jag får bestämma) stanna kvar i den här tråden, skratta, gråta, skrika eller vad det nu är du känner för precis vid den aktuella stunden då du skriver ditt inlägg, tror det är fler än jag som tycker att det är ok att du är här o gör det

Jaa, du har din son, o livet är som det är, gäller bara att göra det bästa av situationen

Du skulle bara veta hur många gånger JAG "gått bet" då jag inte kännt att jag haft tid / pengar eller möjlighet att åka någonstans o gå på date el liknande...men man måste LEVA under tiden som man hoppas
  • Isnogood
    sonen08 skrev 2010-08-06 22:00:54 följande:
    Men ja kommer välja o hoppa ur tråden.. iallfall..
    Det kan bara du bestämma, men vi andra kan tycka att det är tråkigt att du lämnar den  {#emotions_dlg.flower}
  • Isnogood
    sonen08 skrev 2010-08-06 22:00:26 följande:
    Jo jag vet.. Men samtidigt är ja livrädd att binda mig så kanske är meningen att ja ska vara ensam med... Vem vet...Orkar ara inte bli sårad eller få nobben mera.... Innan ja fick barn så kunde ja börja prata med 1 kille via nätet ses och sen var vi ihop....De är va ja är van vid.. men att få nobben varenda gång nu sen ja fått barn känns...   Vill bara vara lycklig och få uppleva kärlek igen... Vet ej va ja gör för fel.. men något måste de ju vara eftersom alla killar ja pratar med lyckas hitta andra innan vi ens ses....
    Jag har varit i det känslostadium där du är nu...så jag vet hur det känns (!)
    -men jag vet också att livet en dag känns ljusare, även om man fortfarande lever ensam...

Denna sommar var första gången på jag vet inte HUR länge som jag faktiskt kände mig riktigt levande
    O det är en befriande känsla, men man måste ge allt tid...hur pest det än känns... skippa grabbfunderingarna ett tag, börja leva först... skaffa nya vänner, t ex som genom skolan (!) ta en dag i taget o lev för dig o din son, resten kommer att komma av sig självt förr eller senare

Massor av tröstkramar
  • Isnogood
    sonen08 skrev 2010-08-06 22:13:04 följande:
    känns som ja inte hör hemma här....tyvärr...
    Vaför inte..?
    Du är singel...HEPP, kolla vad bra du passar in

Meeeeeeeeeeeeeeeen, snart blir jag också ledsen juh Gråter man måste inte va på dunderjakt för att vara här (hoppas jag) jag ser det mer som att skapa nya kontakter o prata med härliga människor

Några att prata av sig med om allt o ingenting
  • Isnogood
    moppepojken skrev 2010-08-06 22:14:29 följande:
    Happ, vad händer här då?? skulle ha farit ut ikväll, men mina partypolare ställde in :(
    Hej o hallå

I dag har vi "peppa varandra-dagen häng på om du vill, berätta gärna om egna erfarenheter o dyl
  • Isnogood
    Banshee Queen skrev 2010-08-06 22:03:27 följande:
    Bara sådär? Förvånad

Det var ju ruttet, kan man inte iaf höra av sig och säga till när man ska dissa någon?
    Man tycker ju att han borde ha haft ett något mognare beteende... men vissa har tydligen inte det tyvär
  • Isnogood
    sonen08 skrev 2010-08-06 22:19:57 följande:
    jo men känns som ja hamnar där varenda gång ja blir dissad eller så... att ja tar avstånd att de bättre leva ensam än med nån.. Då kan ja göra som ja vill.. utan nån som ja behöver bry mig om.. Ja och min son har skapat en tillvaro som funkar bra för oss och vet ej om ja vill släppa in nån i vårt liv.. heller... vet kluvet värre... Men för en gång skulle trivs ja med o vara ensam ja har ara mig o sonen o ta hänsyn till.. slippa disskusioner kan ja göra som ja vill varje dag...

förhoppningvis får ja vänner i skolan.. har ej lyckats få mer än 4 st vänner på 3 åren ja bott här nere... visst kan ja hälsa på andra men de är mest ytligt de är ara 4 st ja kommit nära inpå.
    Då har du fyra fler än jag...

Åh, vad du låter som jag brukar låta..! Inte menat som kritik utan bara att du verkligen låter o tänker så som jag alltid gör när det inte blir som jag hoppats

Koncentrera dig på vännerna den närmaste tiden, kom med förslag på saker att hitta på, ut bland folk o tillåt dig synas, du är en jättesöt tjej o någon gång kommer det en bra man som pptäcker detta
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D