Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

cajsasmamma skrev 2010-09-08 09:30:04 följande:
    Du kanske skulle kunna PMa mig med stam och ålder på han så kan jag fråga runt folk i  klubben här om dom är intresserade :) shettis hingsten alltså  ...
    Men jag förstår dig till fullo jobbigt med det där när man inte vet vad man ska gör am ed sina älsklingar...
    Jag är nog i samma läge men vägrar att inse det!!!
    Fixat

Jaa, hade jag kunnat så hade jag självklart behållt dem alla...men det är ju bara att blunda för problemen
    Något jag lärt mig under åren är att hur ont det än gör så måste jag vakna upp ur "lyckofantasierna" när man börjar inse att de faktiskt skulle ha ett bättre liv någon annan stans...

Går inte att hålla på hur länge som helst, som det är nu så sover jag i genomsnitt 3-5h / natt o när dotra flyttar så betyder det 2h mindre med sömn / natt, vilket inte någon matematiker kan få ihop på ett någolunna minsta rimliga vis för att överleva en längre tid med mitt levnadssätt...
    Så, det är bara att bita i det sura äpplet o hoppas på att kunna ge liten det bästa hem man kan hitta  
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Isnogood

Jaha...nämen go natt då allihopa...

upptäckte just att jag ska upp om 5 timmar...så det kanske börjar bli dags att fixa klart allt för kvällen, hoppa in i duschen o slänga sig i säng med boken en stund Obestämd

Men var inte lugna, ja kommer in o stör en annan dag

• Isnogood
    cajsasmamma skrev 2010-09-09 09:37:28 följande:
    Jag ska göra mitt bästa att din polle ska hitta ett bra hem :)
    Tack {#emotions_dlg.flower}
  • Isnogood
    MysTic PrincesS skrev 2010-09-08 22:58:13 följande:
    Är aldrig lugn när jag vet att du smyger omkring helt obevakat på fl.... Skrikandes

Borde komma upp en varning när du loggar in Oskyldig

Suss gott nu och fastna inte i boken nu.. 5 timmar går snabbt
    Noll sömn i natt
    Ryggen spökade så dant så jag tog mina verktabletter...o hölls vaken av biverkningarna i stället Obestämd
    Aningen mör nu... Död

Mohahahaaaaa
    Kanske VÄLDANS passande det sonen glatt sa till mig i går då=
    Mamma, du borde gå på date med djävulen, o kan inte han så kan du prova med liemannen
    Drömmer 
    "Funderar på vad han ville ha sagt med det"

Cool
  • Isnogood
    sonen08 skrev 2010-09-09 22:02:54 följande:
    hoho?? va gör alla???
    "Hohoartebax"

Inte mycket... Försöker röja lite i bland alla måsten IRL samtidigt som ja kollar vad som händer på nätet
    snart ska ja göra lite mera nytta här hemma innn d e dags för dusch o läggdags med läsning o hemska värktabletter.

Härligt att höra att du kommit in på skolan
  • Isnogood
    Rynkigutanpåslätinuti skrev 2010-09-09 23:23:56 följande:
    Close, but no cigar. Bara 12 av 13 rätt. Skrikandes
    Tycker att du ser en aning ansträngd ut..... Drömmer 
  • Isnogood
    MysTic PrincesS skrev 2010-09-10 22:13:59 följande:
    Får der huxflux ibland... känns som magen försöker slå knut på sig själv medands värdinnan tror hon ska dö av det

Gråter
    Magkattar..?
    Magsår..?

Ja har haft båda...samtidigt "Ingen hit"
  • Isnogood
    cajsasmamma skrev 2010-09-11 21:01:20 följande:
    här ligger man i en halvsunkig campingstuga mellan skara och skövde !!! vart här sen tidigt igår och en har jag inte sett en ända snygging  :0
    Sånt e bra deppigt... Obestämd
  • Isnogood

Jag bestämde mig just för att sparka igång min "kontaktsida" på Spraydate...detta är min presentation=
    #Humor o sarkasm i stora doser är jag uppväxt med...SÅ, har du inten HUMOR: Vänligen vandra vidare o ignorera mig, tack
    #Ah, jag är småbystad...så om du är bröstfixerad så är jag absolut ingenting för dig...
    #Är tatuerad...
    #Har några enstaka muskler...eller, något mer än genomsnittet...
    #172 cm lång...
    #56-60 kg tung...

¤Vill du ta ett glas vin med mig någon kväll..?
    Visst , kan väl va ok, bara ja slipper.
    -Jag dricker gärna men inte vin...(eller öl...)
    Cider, grogg, shots, eller drinkar, japp, godkänt

¤Gillar du sportbilar/ lyxåk..?
    -Vandra vidare, jag föredrar gamla bilar med charm.

¤Är du pedantisk när det gäller ordning o reda o skinande rena golv..?
    -Vandra vidare, jag bor ju för faan på en gård med DJUR..!

¤Tycker du om opera..?
    -Vandra vidare.

¤Tycker du om Allsång på skansen..?
    -Vandra vidare.

¤ Tycker du om dansband..?
    -Vandra vidare.

Jösses... FINNS det bara dansbandsälskande Allsångsdiggandes finbilsåkandes operakåta pedanter på det här stället..?

He he he he...näpp, inte riktigt
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vad tror ni, kommer jag få napp..?

• Isnogood
    Majuutschi skrev 2010-09-11 22:41:36 följande:
    Härligt..
    Klart du kommer få massa napp...
    Åh, va bra...ja var lite orolig där ett tag "Pustar ut"
    Majuutschi skrev 2010-09-11 22:45:06 följande:
    Känner mig på underhållande humör så jag delar väl av mig av min spraydate sida jag oxå...

-------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -----------

Rubrik: Skakad och något störd...

Bor i Västerås, har 2 små barn o pluggar till sjukgymnast.

Har redan levt tillräckligt med singelliv o partyliv förr, har inget intresse av festprissar o tillfälliga kontakter (o nej, det är klart man inte vet om det kommer funka eller inte, o jag har inget emot att träffa nytt folk, men 1kvälls går bort).

Jag är rätt säker (typ 99,99%) på att jag inte vill ha fler barn, men jag har inget emot bonusbarn. Har bara ingen lust att "börja om" från början igen.

Lite väl öppen enligt en del personer, men tål du inte det så är jag nog inget för dig....

Nu när jag skrämt iväg dom flesta kanske jag även ska nämna att jag är halvfinne o vegetarian. Så, då har jag avslöjat alla läskiga saker om mig..
    Då kanske man borde berätta nåt "bra" om mig o eftersom alla andra kör på listor så gör jag väl oxå nåt sånt..

Lite knasfakta:
    - Är extremt dålig på att fråga frågor, men väldigt bra på att diskutera..
    - Älskar att dansa o på krogen (om jag skulle råka hamna där) är det schlagergolvet o stora rörelser som gäller.
    - Äger inget smink, det behövs inte.
    - Har rätt dålig humor.. Även om jag tycker den är väldigt bra.
    - Gråter ofta till film o serier, nästan för ofta..
    - Om jag fryser när jag ska sova har jag hellre två täcken än klär på mig massa kläder..
    - Har åkt i baksätet på en polisbil som körde med blåljusen på...
    - Verkar ha svårt för att använda bara en punkt, blir oftast två eller tre...
    - Kan plocka upp ett lypsyl från golvet med tårna..
    - Kan inte skriva kortfattat..... Vet inte hur man gör..
    - Just nu älskar jag John Mayers röst, så är din röst identisk med hans ligger du VÄLDIGT bra till..

Min syster har ett krav hon vill att jag ska nämna o det är att du ska gilla sällskapsspel..

TTFN!

-------------------------------------------------- ------------------------------------------------

"Fnissar"

Du är ETT KAP bruden

He he he, ja han vara "återaktiverad" i hela 2 minuter innan ja fick första inboxet av en snubbe som inboxterrade mig förra gången jag hade detta aktiverat  Obestämd Ja får en känsla av att han är något desperat... o enformig då= Har man läst ett av hans mail så har man läst dem alla...
    "Hej hur är det" Hej hur är det" Hej hur är det"
    Eh, nej då, du låter inte som ett hack i skivan....."ironi"
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D