Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sugar rush skrev 2010-12-07 11:40:48 följande:
    haha, va?
    du skrev att du läste de där me hanssons 7 kriterier o då svara ja att...
    you lost me at (ovanstående) :p

ja påpekade inte alls att du ev stavade fel.. de märkte ja inte ens
    hehe okej de är sjuuukt mycket att printa in i huvudet.... lär bli omtenta igen...
  • sonen08
    sugar rush skrev 2010-12-07 12:25:58 följande:
    försök att inte tänka så..
    vet att det är svårt, men försök inte tänka negativt...
    det här klarar du!!
    de kommer att gå bra!!

den här tentan tar dig ännu ett steg närmare din examen och en framtid som du har längtat efter!!!

det här fixar du T!!!
    thanx hoppas inte blanda ihop källkritiens 4 punkter med hanssons 7 punkter de lär bli mix då

hanssons 7 kriterier är bra o kunna när man läser inom vetenskap och ska kritisera texten utifrån dessa 7 punkter.. nu kanske du fattar lite mera?? om hur man ska göra för att få fram faktan så de inte är fusk... som tex spikmattan om de botar och sånt då ska man utgå från dessa 7 punkterna för att få fram sanningen
  • sonen08
    sugar rush skrev 2010-12-07 12:40:11 följande:
    även om du råkar blanda ihop de olika punkterna så lär du inte vara den första, och inte den sista heller...

du klarar det här...!!

aha okej.. de låter ju vettigt.. även om ja nu inte råkar ha användning av de just nu i mitt jobb men när ja ska plugga så lär de säkert dyka upp en jäkla massa sånt där dravel :/
    tack du är för söt du har nog rätt men  vill sååååååå gärna slippa en omtenta till räcker med den jag har känns de som... så jag hoppas hoppas verkligen denna sitter men jag försöker inte vara lika positiv som sist då jag fick 3.5 poäng ifrån G it suck....ska bannemig skriva o skriva o skriva på denna tentan... även om jag inte kommer fatta för jag VILL inte omtenta igen
  • sonen08

manmåste ju klara minst 75% för att få csnefter sommaren..

• sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-12-07 13:33:48 följande:
    Operationen är klar o vi är hemma igen det gick jättebra idag o jag slapp åka på stordäng av vilden
    va skönt att allt gick bra.
  • sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-12-07 13:41:49 följande:
    Ja det var riktigt skönt faktiskt med tanke på sist. Visst, han skrämde slag på mig på uppvaket, hjärtljuden dippade så larmet gick.... men det vände direkt... phuuu
    va skönt hur gammal är din vilde???
  • sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-12-07 14:01:01 följande:
    Han blev 4 i nov
    okej

kan inte fatta att min vilde blir 3 i mars.. känns som man haft barn i ännu flera år. hehehe
  • sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-12-07 14:04:44 följande:
    Haha.. ja, vissa dagar känns det som att man varit förälder i sekel
    och va gjorde man innan man fick barn känns som man inget liv hade innan
  • sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-12-07 14:08:51 följande:
    Hmm... ja, vad gjorde man innan barnen kom egentligen? Obestämd
    inget typ jaga killar o var desperat hehe... men de har vänt rätt rejält sen dess..
  • sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-12-07 14:39:01 följande:
    Jag hade förhållande mellan 15-23 år, så jagade inte så mycket o sen fick jag barn när jag var 24.... på ta igen det nu ist
    hehe jag fick med barn som 24 men jag har vart i fel förhållande sen jag var 18 år så nu vill jag hitta en bra om de nu finns hehe
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D