Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

jejosa skrev 2010-12-05 11:58:05 följande:
    helt rätt... mina barn har redan en pappa... en bra manlig förebild är väl det som är närmast till hands om det är så att jag väljer att blanda in en person till i min familj... har inte heller bråttom även om det är lite tråk att sitta själv i soffan mellan varven ;P
    ja självklart saknar man nån att krypa upp i famnen på kvällarna o bara mysa in sig i och se en bra film eller bolla ideerna med eller när de är jobbigt att man har nån som finns där:
  • sonen08
    Ernst Hugo skrev 2010-12-05 12:01:27 följande:
    Hallo allihopa!

Är ni alla i dejtingdjungeln? Har själv hamnat där och funderar på om det är enklare eller svårare jämfört med när man var 25. Vad tycker ni?
    tycker det är svårar när man har barn än innan man hade barn.
  • sonen08
    sugar rush skrev 2010-12-05 12:06:10 följande:
    haha,, ja men dåså.. då ha du ju stödet där
    hehehe har ju inget stöd därifrån alls men jag gör som vanligt går min egna väg de är väl lite därför de är anti killar eftersom ja hamnat i fel förhållanden.. men nu har jag snart vart singel i 2 år och de är längsta jag nånsin vart hehehe
  • sonen08

sugar jag köpte en 210 gran på öb för 129 kr de var billigt och jag är såååååå sjukt nöjd med hur den blev allt som är i granen och under kostade lika mycket som 1 gran på maxi så där kom ja undan extremt billigt men de gör inget är nöjd med resultatet och sonens jul kommer bli underbar nu är de bara digitalkameran som saknas så jag kan föreviga detta

• sonen08
    Ernst Hugo skrev 2010-12-05 12:15:10 följande:
    Lite det jag tycker förenklar på ett sätt. Jag tänker -Kan jag på sikt tänka mig att presentera denna kvinnan för min dotter?
    Blir svaret nej då är det enkelt. Inte fler dejter med den personen...........
    så tänker jag lite med.. men jag vill helst hålla sonen utanför så  länge det går att man verkligen är  100 på att detta är nån som kan vara en del av mitt och min sons liv.. kanske inte första dejten kan avgöra detta men kanske efter 3-4 dejten så borde man ju veta för då har man kommit en bit och är personen för på och jag inte känner att de är rätt då flyr jag snabbare än kvickt  men känns de bra så ärde ju kanon men ännu har de inte hänt hehe
  • sonen08
    sugar rush skrev 2010-12-05 12:20:12 följande:
    va roligt för dig

ja brukar alltid ha gran, har alltid haft det innan men ja bor så trångt så ja får inte plats med en gran i år, bara en mini isåfall, så de e därför ja inte har nån

hoppas tomten kommer me en kamera nu da
    det är första året som jag har en "egen" gran hehehe så de är extra kul eller ja allt som finns här hemma är ju mitt egna och de har jag haft i 3 år känns ofattbart att jag har eget men sååå himla skönt med på samma gång

visst finns de saker som går att förbättra eller köpa till med men de kommer  
  • sonen08

men om min faster som fyllde 50 år kan gifta om sig så finns ju hoppen för oss som är "unga";-9

• sonen08

snart kommer sonens pappa hit men han blir kvar här och har sonen eftersom han tyckte de var bättre men gör inget kan ju fixa ändå

• sonen08
    cajsasmamma skrev 2010-12-05 14:36:10 följande:
    jag har vart ute ohc jobbat... inne nu och fixar lite med papperarbete ... sen ut i igen och ta in pälstrollen :)
    okej jag och sonen fick för oss att gå ut och busa i snön ååååå va han skrattade hehehe åkte en tur med pulkan runt husen med heheh de uppskattades nu är hans pappa här
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D