Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

jejosa skrev 2010-12-04 22:01:01 följande:
    klart barn går först... men du fanns med på ett hörn i hans tankar - det är ju trevligt =)
    precis. men vissa förstår inte de där med att ens barn gå före allt. så därför är de ju lättare när den andra med har barn o förstår va det innebär hehe jo de är trevligt hehe men den där drömmen jag hade kändes så verklig hehhee så vart tvungen kolla extra så de inte var så hehehehe får skylla på tråden här som hade en påverkan hehe
  • sonen08
    jejosa skrev 2010-12-04 22:08:37 följande:
    men så är det ju... jag har hittills bara dejtat killar som inte har barn o de har inte alls greppat det där med att barnen går först... :/

dröm?? påverkan av tråden?? nu är jag inte med :P
    dejta med en som inte fatta de där oatt ja inte var ute efter o hitta en ny pappa till sonen.. även om hans pappa är speciell...

drömde härom natten att niklas mailat sitt nr men va bara en dröm va tvungen o dubbelkolla hehe....var då alla prata tele den dagen
  • sonen08
    Plantagen skrev 2010-12-04 22:11:08 följande:
    *Hoppar upp och ner*

*Jag har 4 barn*

*pick me pick me*
    hmmm va har hänt???? ni som hatade varann förut men stämmer ju kärlek börjar med bråk
  • sonen08
    Plantagen skrev 2010-12-04 22:18:49 följande:
    Huh? När har jag och Jejosa hatat varandra? Framtiden kan väl ingen hata? :D
    menar de två mot dig dåå
  • sonen08

god dagens har vart uppe sen 8 men orkade inte vara först o skriva idag hehehehe

nu är vi iordning gjorda och funderar va man ska äta till middag hehehe

idag blir det att plugga och fixa lite här hemma medans sonen är hos sin pappa några h

• sonen08

jag ska strax fixa middag frukost äter jag alltid efter ca 30 min efter jag vaknat hehehe

sitter och beundrar våran SUPERFINA gran

idag ska jag fixa det jag inte fick gjort igår samt att jag ska plugga lite och kanske ta en tur till stan om jag inte väntar tills imorgon med det

• sonen08
    sugar rush skrev 2010-12-05 10:48:07 följande:

haha, de ante mig nästan att de va därför du inte hade skrivit

skönt o få städa o pyssla lite i fred idag kan ja tänka mig :)

hehehe yes måste ju låta turen gå till nån annan sen är de int ekul o prata med sig själv
  • sonen08
    sugar rush skrev 2010-12-05 11:13:10 följande:
    ja, ja brukar tänka på de... när ja jobbar dag o får väcka dottern... o så när hon ha vare vaken typ 20 minuter så ska hon äta välling....

fatta denna äckliga sörja som ja ger henne.... o hon sitter där ibland o håller i flaskan o tittar på tv o ja känner verkligen at hon kanske helt enkelt inte vill ha...
    o så förmår ja mig att säga,, smaka lite välling gumman....

o så gör hon de...

fan ja borde ju ha ett kokt stryk.... hyklare de e ju va ja e, eftersom ja inte ens kan ta en macka till mig själv...
    min son älskar välling han vill inte ha en macka han kan vara så inne i tvn att han glömmer av att har vällingen i näven hehe då brukar ja fråga ska du inte ha då stoppar han kvickt in den men han älskar välling o vill hellre ha det än macka. men nu väntar jag med o göra vällingen tills han själv är hungrig då pekar han ofta på flaskan o vill ha
  • sonen08
    jejosa skrev 2010-12-05 11:44:13 följande:
    ja så är det ju...
    mor min ringde igår o sa att hon o pappa minsann tyckte att jag skulle skynda mig på att hitta en karl så att jag kunde köpa deras hus... hmm...

så nu är det barnen, kollegorna o föräldrarna som tycker att jag ska hitta nån... jajo, tack... tror jag tar det i min takt liksom ;P
    hehehe min familj är tvärtom dom tycker de är bra att jag  är singel.... samma sak med min mormor hon tycker killar är bara idioter
  • sonen08
    jejosa skrev 2010-12-05 11:51:54 följande:
    ohh... ja har man otur springer man ju på rötägg o såna kan man ju lika gärna vara utan... men det finns guldkorn... o endera dagen springer man på ett sånt o då är det bara att hänga på tåget o se glad ut =)
    japp nu har jag blivit mera försiktigt sen jag fick barn har inte lika bråttom in i en relation är snarare att jag drar mig för att de ska gå för fort.. utan vill ta det lungt dejta och sen gå till ett förhållandet.. men jag har inte bråttom alls utan allt ska kännas rätt och jag är ute efter en kille till mig ingen "ny" pappa till sonen bättre skynda långsamt.
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D