Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sugar rush skrev 2010-12-07 21:36:04 följande:
    duktig du är !!! :)
    tack mest för att bli av med min dumma ångest... har kommit in i en periodnojja nu så jag vågar knappt äta mat
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-12-07 21:39:39 följande:
    Men jag måste ju kunna briljera i att ha läst alla miljarder sidor i denna underbara träd..
    O ugglor om er har jag haft ett tag redan..  
    sen har vi ju plantan och jojesa  
  • sonen08

HMMM jag finns med som inte ska på festen om nån GLÖMT de morrar lite....

• sonen08

vill med prata i telefon med nån eller gå på en mysig dejt men jag får väl fortsätta drömma om det....o nej jag är INTE desperat bara ensam..

• sonen08
    Majuutschi skrev 2010-12-07 22:11:10 följande:
    Själv ska jag göra anatomi-omtenta 110204, 110517 o 110816... Sen hoppas jag att jag klarat tentan... Vår lärare gav oss omtenta-datumen idag...
    men klarade du inte tentan???

jag har omtenta i jan... på läroplanen... denna tentan känns ännu hemskare så förbereder mig redan på att göra omtenta....

men du har ju kille jag har Ingen
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-12-07 22:17:21 följande:
    Ja jag fick vg på vetenskapsmetodik-tentan som var i slutet av oktober, men om en vecka är det anatomi-tenta o den är tuff.. förra året fick typ 15 av 40 skriva omtenta....

Ja jag har en kille, men han är långt borta o jag saknar ihjäl mig... Gråter  Men på fredag ska jag till honom..
    de är mer än va jag har får höra varje gång hur kommer de sig du är singel.. ha de undrar ja med...men de vänder så fort man har barn så+ ja ger upp hoppet...
  • sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-12-07 22:25:25 följande:
    Hell no... ge inte upp gumman... kan jag så kan du
    ja är inte du:P men känns som de kommer vara så... vrt ensam i snart 2¨år
  • sonen08

nu kan ja ockspå skryta att jag babbalar på MSN hahahha

• sonen08
    Majuutschi skrev 2010-12-07 22:55:22 följande:
    Hääääärligt!
    yeeeeeeeeeeees kan säga att hans son är på hemmaplan igen med
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D