Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Såååååå nu har julen även infunnit sig i vårat hem eller ja advents stakarna är uppe och lite julfint i fönstren SKa sätta upp julgardinerna sen när jag har tvättat dom Sonens rum o köket blir det gardiner i sen mitt sovrum vet jag inte om jag orkar byta hehe

• sonen08
    NiklasS83 skrev 2010-11-29 13:35:23 följande:
    Hej alla!
    heeej söt
  • sonen08
    NiklasS83 skrev 2010-11-29 13:37:20 följande:
    Ja jag med julfixat lite! Blev fint!
    jag har bara julgardinerna kvar sen storstädningen med ska försöka fixa en ny vaxduk till köksbordet med SMARTASTE uppfinningen EVER när man har kladdbarn
  • sonen08
    NiklasS83 skrev 2010-11-29 13:39:21 följande:
    Helgen varit bra för er alla ?
    yes vart bra förrutom lite förseningar Sen vaknade sonen lagom tills nattklubben öppnade i lördags så jag fick snällt sitta på hotellrummet och söva om han... han ville inte vara med mormor då MEn sen dagen efter var de bara mormor som gällde hehhe HAn var suuuuuperduktig på tågen både dit och hem satt jättefint Var sååå stolt över hur duktig han var
  • sonen08
    NiklasS83 skrev 2010-11-29 13:40:55 följande:
    storstädning vad är det? tror jag gör det max 6 gånger om året  , är lite pedant !
    stor städa menar jag damsuga och skura golven o damma små plock gör jag varje dag
  • sonen08
    NiklasS83 skrev 2010-11-29 13:40:25 följande:
    vaxduk har jag nog aldrig ägt en
    hehe okej.
  • sonen08
    NiklasS83 skrev 2010-11-29 13:46:53 följande:
    nej ska dra nu igen ville bara kika in , ska till sjukhuset igen , min son ligger inne! sen fredagsnatt
    usch då var har hänt??? hoppas han snart blir bra
  • sonen08
    NiklasS83 skrev 2010-11-29 13:50:24 följande:
    De vet inte alls vad det är
    Hög feber som inte vill gå ner sen fredags , mellan 40-41 grader. Han äter inte får dropp nu. Bara trött hela tiden. Han små " blåmärke" på kroppen och röda prickar vissa ställen , ont i hela kroppen.
    Usch hoppas han snart blir bättre då.. Förstår att de inte blir något på fredag men de gör inget huvudsaken är att din son blir frisk.
  • sonen08

SUUUCK tvätten lär aldrig bli torr idag.. DE enda torkskåpet som funkar har gått och pajat.... Och torkrummet de blir ju aldrig varmt utan de är kall luft hur nu dom har tänkt.... Så tvätten kommer ju ta fleeeera timmar att bli torra ju....får väl se om de blir torra kl 17 när tvättiden är sluuut.. men tvivlar på det.. ska försöka ta mig till maxi sen och fixa dukt till storarumsbordet hittat en fin vit löparduk som man kan ha året om

• sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-11-29 14:18:06 följande:
    Häng upp den hemma om den inte torkat..... men har ni ingen torktumlare i tvättstugan?
    jo 2 torktumlare men de är kläder som inte kan tömlas så därför får jag hänga det annars hade det inte vart några problems..
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D