Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Plantagen skrev 2010-11-26 10:49:11 följande:
    Ödets Ironi?

Mucka tydligen gräl med Sonen08 (oavsiktligt) Och sitter uppe till typ 04.00! Tdningen dimper ner i brevlådan och jag kikar lite i den. Vem är med i tidningen, jo Sonene08. Mittuppslag om FL och sonen :)))

Bra artikel och strongt av dig Therese att berätta din story, nice.
    Men du behöver inte dra upp den tråden eftersom jag inte skriver i den och du vet inte varför tråden startades heller så då tycker jag inte man ska ta upp det jag har startat många trådar men bara för det betyder de inte man ska skriva i  den eller hur???? så tycker det är onödigt att dra upp den heeela tiden eftersom de är avslutat kapitel....
  • sonen08
    Plantagen skrev 2010-11-26 12:32:37 följande:
    Jag skrev också att du kunde ta bort den tråden nu när då fått karamelkungen på tråden och förhoppningsvis inte behöver vara nunna längre.
    men tråden kan ju vara kvar för doms om vill skriva i den eller hur??? jag är inte aktiv har inte ens tråden sparad så de behöver du inte dra upp.... och även om jag startade tråden så har jag aldrig skrivit i den från första början så du behöver inte dra upp det... va är de du inte förstår????
  • sonen08

Det löste sig förresten jejosa med optikern jag fick ha kvar lilleman på dagis Imorgon är det lördag wieeeeeeeeeeee

• sonen08
    Plantagen skrev 2010-11-26 12:46:40 följande:
    Inte skrivit i den? Ok, vi säger så :))

*Lägger diskussionen på hyllan*
    nej jag har inte skrivit i den mer än nån gång men INGET aktivt okej så du kan sluta dra upp det eftersom han inte vet va tråden handlar om så du lkan lägga ner det....
  • sonen08
    jejosa skrev 2010-11-26 17:08:46 följande:
    men vad bra! då är de nya glasögonen beställda nu da??

japp... o jag kommer inte sitta hemma o sura... jag ska gå o lyssna på musik

åhå... nått speciellt i görningen?? ;)
    Japp de blev nya glasögon superfina röd/svarta likande
  • sonen08

ska bli suuuperkul längtar nu är nästan allt packad har lite kvar men de får jag ta imorgon och hoppar att tvätta imorgon

• sonen08
    jejosa skrev 2010-11-26 18:55:21 följande:
    då är det bara att slappna av o njuta av fredagen nu da =)
    japp verkligen
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D