Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

GO NATT

• sonen08

Morgon Dagen börja med ett hääääääääärligt träningspass nu blir de en dusch sen packa de sista o göra iordning sonen med Sen blir de en tripp till maxi för att handla det sista

• sonen08
    sugar rush skrev 2010-11-27 09:26:59 följande:
    aha, åsna. mhm :)

okej, men han har hoppat av tråden eller va man ska säga?

ja de e great, alla äter det och de e lätt o fixa.. perfekt!

nja, ja kan nog inte de tyvär.. ja ha dottern den helgen och jag har så jäkla svårt o få barnvakt...  :/

morning på dig själv.. :)
    nu var de ju för TS är veg som de började prata om att ändra maträtt...
  • sonen08

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej allt bra med alla som inte är här???

nu har jag packat ner allt och den andra ryggan är med packat för allt som ska med för att underhålla mig och sonen på tåget bara lilla mini kylväskan som ska packas lagom till vi går till bussen

så de slappas är för fullt

• sonen08
    cajsasmamma skrev 2010-11-27 10:09:56 följande:
    Hej

har en trevlig dag!!!
    I vill ska försöka borsta bissingar på en envis son   funderar hur man ska lägga upp mat/sov passet för sonen.... vi åker ju mitt i hans middagsvila egentligen o tror inte han lär sova på en buss
  • sonen08

SÅ:ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ nu är vi ÄNTLIGEN hemma efter en heeeel deeel förseningar idag...

• sonen08
    cajsasmamma skrev 2010-11-28 19:23:10 följande:
    Hoppas att ni har haft en trevlig liten tripp
    japp vart superkul MEN ska jag på sån igen så får de bli utan lilleman.. han sov mest hela kvällen igår och jag låg på hotelrummet med han så lite trist att man inte kunde gå ut och roa sig som de andra.. idag vart de ju inte mycket man umgicks utan alla var på sina håll
  • sonen08

<ÄR rätt glad att vi INTE åkte över gbg idag när man läser i tidningen

• sonen08
    cajsasmamma skrev 2010-11-28 21:10:59 följande:
    ja det har vart riktigt rusk väder idag :)
    oja de satt i 2 h utanför gbg innan de fick byta tåg.... trist so tusan vi hade 1 h pgr av de var folk på spåret innan borås där ja gick på sen drogs en broms grejs av pgr av is så 1h timma sena var vi till alvesta...de tåget ka skulle åka med hem var över 1½ h sen men vi blev ombokade
  • sonen08

Tror inte de var många i skolan idag då de som pendalar och allt till skolan har nog problem o ta sig.. idag blev vi hemma orkade inte stressa iväg till skola och allt efter denna helgen så behövde en dag o landa.. nu ska vi strax in till stan och kolla Imorgon ska sonen till dagis och jag har hemstudier

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D