• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Välkommen!

För att skriva i denna tråd har vi vissa krav...

Krav för killar:
    * Singel
    * Snygg
    * Trogen
    * Fräsch
    * Snäll
    * Social
    * Ärlig
    * Tycka om barn
    * Ansvarstagande
    * Kärleksfull
    * Romantisk
    * Glad/positiv
    * Bra i sängen

Krav för tjejer:
    * Mamma
    * Singel
    * Desperat

Även support/stöttande mammor är välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10

Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 20:05

Dags för höstkryssning!!!!
    Samma kryssningstråd gäller...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 22:14

By request: Nu är även STÖDFAMILJER välkomna.. Med stödfamiljer menar vi stammisar som skaffat sig en partner...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 21:09

TRÅDFEST!!!!!!!!

När? 11/12 2010
    Var? I CMs lokal
    Allergier? PMa trollkarlen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-13 23:08

The List

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/desperata-listan-117

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-23 17:01

Jubileumskryssning!!

När? 13-14/5 2011
    Var? Båt på Östersjön
    Varför? Tråden fyller 1 år!!!
    Hur? Hopp in i kryssningstråden för mer info o för att anmäla dig!

• Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
  • Majuuu
    sugar rush skrev 2010-06-12 08:39:05 följande:
    sonen - men usch för magsjuka hoppas han blir pigg snart...

Cee - vad har hänt med dottern?? de e så måna sidor o bläddar så berätta gärna om du vill..

Vi har suttit på akuten hela natten.. kom hem 05.22
    Agnes va skåll het när ja va in till henne inatt, krampade och va okontaktbar. andades jätteytligt o väldigt ansträngt..
    åkte in o fick till svar att de va krupp.. dryga 41 grader hade hon och en timma efter hon fått både ipren o alvedon låg de fortfarande på över 39.

fick hem nå Betapred tabletter
    Och fick Lefeton utskrivet så de får hon ikväll om hon hostar som inatt...
    ja är helt död!! o ja som skulle jobba idag...
    Usch då.. Låter inte kul alls! Hoppas hon blir bättre snart!!!
  • Majuuu
    1Barn skrev 2010-06-12 17:18:13 följande:
    Hahaha! Jag tycker om djur, allt utom hästar och kor, de är evil spawn of satan de djuren.
    Men jag är inte vegetarian, kommer nog aldrig kunna bli de heller hehe. äter inte blodprotein dock, men de har med min uppväxt att göra, sen blir jag äcklad av tjejer och killar med massa spackel i hela nyllet, de låter självdöda djur jäsa i containrar, så sipprar fetet/olja ut som de sen gör alla den där skiten av. och jag äter inte kalkon, och inte heller fisk som har en konsistence att vara rå, som sill, surströming, kallrökt lax, mm (jag kan äta gravad lax ibland men inte mycke) men varmrökt fisk är gott, och allt annat :D Janssons frestels äter jag inte heller btw för fisken där luktar och smakar skit
    Ja jag använder ju inte smink heller så.. Även om det mest handlar om att jag inte tycker det behövs..
    Jag var vegan i 6½år men är nu "vanlig" vegetarian sedan drygt 5 år tillbaka.
  • Majuuu

Har varit på Parken Zoo idag o känner mig något trött.. Får se hur mycket mardrömmar det blir inatt.. Har redan varit o lugnat sonen en gång.. Han var helt svettig o skakade.... Djur kan vara lite läskiga ibland...

• Isnogood

Om någon vill ha ett jobbigt ex...så har jag en som jag gärna överlåter (!)
    -O på köpet kan man få en (inte riktigt lika) jobbig ex-man

Gah, ja ger snart upp livet...

Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • sonen08

Sonenhar peppar peppar fått behållat allt sen 8 men när han fick nyponsoppa så spydde han upp lite av de så.. men annars har han fått behålla allt. fick lite kokt kyckling o ris åt kanske 3 tuggor bara. Så sparar resten till imorrn. Febern är på 39 nu för en timma sen har gått ner från 39.4 på 5 h bara.

• Majuuu
    Isnogood skrev 2010-06-12 21:10:59 följande:

Nej tack.. tror dom många av oss har jobbiga ex som vi gärna skulle slippa..
  • MysTic PrincesS
    Isnogood skrev 2010-06-12 21:10:59 följande:

Funderar på att skänka några idiotiska ex till grymma medicinska försök... då kommer de iaf till någon nytta Drömmer
    Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-06-12 21:20:12 följande:
    Sonenhar peppar peppar fått behållat allt sen 8 men när han fick nyponsoppa så spydde han upp lite av de så.. men annars har han fått behålla allt. fick lite kokt kyckling o ris åt kanske 3 tuggor bara. Så sparar resten till imorrn. Febern är på 39 nu för en timma sen har gått ner från 39.4 på 5 h bara.
    Hoppas han får behålla maten nu då o att han är bättre imorn o att du får sova inatt!!
  • Isnogood
    Majuutschi skrev 2010-06-12 21:20:32 följande:
    Nej tack.. tror dom många av oss har jobbiga ex som vi gärna skulle slippa..
    Attans.. ja som tänkte att ja så bra kunde erbjuda 2 till priset av en liksom... Drömmer
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-12 21:35:37 följande:
    Funderar på att skänka några idiotiska ex till grymma medicinska försök... då kommer de iaf till någon nytta Drömmer
    Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
    Oooooh..dääääär sa du nått..!
    DIG kan man alltid lita på ! Kyss
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Majuuu
    Isnogood skrev 2010-06-12 22:05:02 följande:
    Attans.. ja som tänkte att ja så bra kunde erbjuda 2 till priset av en liksom... Drömmer
    Är det inte bättre med "bortskänkes"
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D