• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Välkommen!

För att skriva i denna tråd har vi vissa krav...

Krav för killar:
    * Singel
    * Snygg
    * Trogen
    * Fräsch
    * Snäll
    * Social
    * Ärlig
    * Tycka om barn
    * Ansvarstagande
    * Kärleksfull
    * Romantisk
    * Glad/positiv
    * Bra i sängen

Krav för tjejer:
    * Mamma
    * Singel
    * Desperat

Även support/stöttande mammor är välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10

Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 20:05

Dags för höstkryssning!!!!
    Samma kryssningstråd gäller...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 22:14

By request: Nu är även STÖDFAMILJER välkomna.. Med stödfamiljer menar vi stammisar som skaffat sig en partner...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 21:09

TRÅDFEST!!!!!!!!

När? 11/12 2010
    Var? I CMs lokal
    Allergier? PMa trollkarlen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-13 23:08

The List

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/desperata-listan-117

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-23 17:01

Jubileumskryssning!!

När? 13-14/5 2011
    Var? Båt på Östersjön
    Varför? Tråden fyller 1 år!!!
    Hur? Hopp in i kryssningstråden för mer info o för att anmäla dig!

• Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
  • 1Barn
    Cee skrev 2010-06-12 09:05:22 följande:
    Men gumman då!!!!!! USCH!!!!!!!!!! O lilla agnes :( Åhhh..hoppas verkligen ho blir bättre under dagen o att natten inte alls blir så illa som denna var. Försök sova så mkt du kan idag gumman!!!!!! Ta hand om er!!!!

Min gumma hade haft sönder glasburkar i sin säng o jag var arg på henne o la henne rätt bestämt ner i sängen innan jag såg glaset.. men inget hände mer än att jag fick ngr små bitar i benet... men var otäckt vid tanken på vad som kunde hänt o tråkigt att lägga sig osams.. men vi får ta igen det i em hon o jag, för nu ska jag jobba o hon har åkt iväg m pappa :(

Måste rusa nu..ska hinna handla till mamma innan jag börjar jobba kl 10!! PUST!

Hoppas ni alla får en bra dag o att era små pigghnar till! KRAM
    Oj aj, de har jag missat, jag hade blivit skärad över de, tur att de gick bra ivarjefall Cathrin, kram på er båda där borta! de kunde verkligne gått illa
    sugar rush skrev 2010-06-12 08:39:05 följande:
    sonen - men usch för magsjuka hoppas han blir pigg snart...

Cee - vad har hänt med dottern?? de e så måna sidor o bläddar så berätta gärna om du vill..

Vi har suttit på akuten hela natten.. kom hem 05.22
    Agnes va skåll het när ja va in till henne inatt, krampade och va okontaktbar. andades jätteytligt o väldigt ansträngt..
    åkte in o fick till svar att de va krupp.. dryga 41 grader hade hon och en timma efter hon fått både ipren o alvedon låg de fortfarande på över 39.

fick hem nå Betapred tabletter
    Och fick Lefeton utskrivet så de får hon ikväll om hon hostar som inatt...
    ja är helt död!! o ja som skulle jobba idag...
    Urk....de är inte roligt när de blir så sjuka, man känner sig maktlös nästan, man vill bara trolla bort det...sicken dröm!!
  • 1Barn

Isa kanske har fått vatten koppor här. de märker jag snart, hoppas på de så slipper hon de sen!

• sonen08
    1Barn skrev 2010-06-12 17:26:49 följande:
    Isa kanske har fått vatten koppor här. de märker jag snart, hoppas på de så slipper hon de sen!
    skicka hit den med
  • MysTic PrincesS

Min lilla systerdotter har fått åka till akuten ikväll... starka magsmärtor, feber, skakningar Rynkar på näsan

Känns som en sån där helg när inget funkar..... bläääh

Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • freeman

jaha då satt man här och kika me. en undran har alla lika tråkit som jag en lördakväll? barnen borta ochså sitter man framför datan och har inget o göra.nsuck trött på detta nu. ingen i närheten av gislaved som vill träffas nångång på fika eller nåt? behöver lära känna fler här uppe.

• sonen08
    freeman skrev 2010-06-12 19:56:32 följande:
    jaha då satt man här och kika me. en undran har alla lika tråkit som jag en lördakväll? barnen borta ochså sitter man framför datan och har inget o göra.nsuck trött på detta nu. ingen i närheten av gislaved som vill träffas nångång på fika eller nåt? behöver lära känna fler här uppe.
    tråkigt hmm beror på hur man betonar de.. sonen ligger i magsjuka i soffan... bor i kstad
  • freeman

då är det en bit mellan oss. ja bor utanför gislaved. det lät inget vidare me magsjuka,hoppas han kryar på sig

• MysTic PrincesS
    freeman skrev 2010-06-12 19:56:32 följande:
    Bor i småland men en bit ifrån gislaved....

Tråkigt o tråkigt.... har lilleman hemma så kvällen är precis som vanligt... och barnlediga helger så njuter man av lugnet
    Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • freeman

ja är barnfri varannan helg, men ja njuter inte så mycket,sitter oftast själv bara. tycker det börjar bli tråkit nu. jag bor me en bit från gislaved, gislaveds kommun men mot halmstadshållet

• Majuuu
    Cee skrev 2010-06-12 00:23:26 följande:
    Hundar e juh UNDERBARA!! Varma mysiga o goa o alltid glada att se en! E så skönt med ngn som kryper intill en...i brist på annat..känna andhämtningen.. värmen.. Sen behöver man juh inte ha näsan i munnen på dem, de sover juh med stängd mun ;P fast just nu har jag en liten valpis hoppandes på mig, hon tycker det e JÄTTEbra att jag e uppe mitt i natten ;P Dock inte jag som ska jobba i morgon :S
    Hundar är underbara....på bild o på håll... Sålänge jag slipper ta på dom eller att dom slickar eller nåt sånt.. Kräks
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D