• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Välkommen!

För att skriva i denna tråd har vi vissa krav...

Krav för killar:
    * Singel
    * Snygg
    * Trogen
    * Fräsch
    * Snäll
    * Social
    * Ärlig
    * Tycka om barn
    * Ansvarstagande
    * Kärleksfull
    * Romantisk
    * Glad/positiv
    * Bra i sängen

Krav för tjejer:
    * Mamma
    * Singel
    * Desperat

Även support/stöttande mammor är välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10

Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 20:05

Dags för höstkryssning!!!!
    Samma kryssningstråd gäller...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 22:14

By request: Nu är även STÖDFAMILJER välkomna.. Med stödfamiljer menar vi stammisar som skaffat sig en partner...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 21:09

TRÅDFEST!!!!!!!!

När? 11/12 2010
    Var? I CMs lokal
    Allergier? PMa trollkarlen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-13 23:08

The List

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/desperata-listan-117

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-23 17:01

Jubileumskryssning!!

När? 13-14/5 2011
    Var? Båt på Östersjön
    Varför? Tråden fyller 1 år!!!
    Hur? Hopp in i kryssningstråden för mer info o för att anmäla dig!

• Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
  • Majuuu
    1Barn skrev 2010-06-11 23:25:05 följande:
    De beror väl på om du badar dem och de måste man ju göra med annars är de ju inte direkt fräsht att ha dem i sängen hehe
    Jag håller mig borta från dom.. hundar luktar ju både från munnen o pälsen... usch.. menmen.. Jag vet att många är hundmänniskor.. Men det är inte jag.. Inte katt heller... Men jag är djurvän, jag är ju vegetarian..
  • MysTic PrincesS

En del har f-n inte alla hästar hemma i stallet.... *suck*

Du är säkert här och snokar med..... så.. han kommer aldrig bli din..... hur du än försöker vända på det eller ljuga ihop nått... eller snarare ni Obestämd

Sorry guys.... Hittade bara lite lögner om mig här på fl.... igen...

Nää... får la strax bli skutt i säng här... seg, skallebang och irriterad Skrikandes

Natt natt

Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-06-11 23:25:42 följande:
    Här fick man flyga upp o byta hela sängen o sonens kläder han spytt ner heela sig o sin del av sängen magsjuka har han med åkt på:( idag var de 5 barn på dagis bara så han har åkt på skiten han med nu så lär sooova dåligt inatt
    Usch vad jobbigt.. Hoppas det går över snabbt!!
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-06-11 23:41:37 följande:
    Usch vad jobbigt.. Hoppas det går över snabbt!!
    andra bytet avklarat...suck... lär bli sömlösnatt han har vart hur pigg o glad under dagen...måste va kraftig magsjuka då de bara var 5 barn där idag
  • Cee
    sonen08 skrev 2010-06-11 23:48:57 följande:
    andra bytet avklarat...suck... lär bli sömlösnatt han har vart hur pigg o glad under dagen...måste va kraftig magsjuka då de bara var 5 barn där idag
    USCH låter inget vidare alls =( O stackars lille pojken också =( Vi får hoppas det blir lindrigt så att det lägger sig snart :S
  • Cee

Kan inte sova =( I kväll e en sådan där kväll när jag hade behövt en trygg famn att krypa in i... så jag hade blivit lugn..kännt mig trygg och kunnat slappna av... :S O till råga på allt så fastnade jag juh i en skräckfilm på tv ;P

Tur att ni har skrivit lite här iaf, även om ni inte e online... så kan jag juh iaf svara lite på det ;P

• sonen08
    Cee skrev 2010-06-12 00:16:23 följande:
    USCH låter inget vidare alls =( O stackars lille pojken också =( Vi får hoppas det blir lindrigt så att det lägger sig snart :S
    verkar inte som de är lndrigt... spytt 7-8 redan då i 3 omgångar..kan ej koppla av o somna ¨måsate vara berädd med  bunken
  • Cee
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-11 23:30:33 följande:
    En del har f-n inte alla hästar hemma i stallet.... *suck*

Du är säkert här och snokar med..... så.. han kommer aldrig bli din..... hur du än försöker vända på det eller ljuga ihop nått... eller snarare ni Obestämd

Sorry guys.... Hittade bara lite lögner om mig här på fl.... igen...

Nää... får la strax bli skutt i säng här... seg, skallebang och irriterad Skrikandes

Natt natt
    USCH då!!!! :( FL e fullt utav idioter tyvärr... de dras väl hit för att intrigera :S Hoppas du kan koppla bort det o komma till ro o vakna utvilad o mindre irriterad!! natti natt!
  • sonen08
    Cee skrev 2010-06-12 00:19:18 följande:
    Kan inte sova =( I kväll e en sådan där kväll när jag hade behövt en trygg famn att krypa in i... så jag hade blivit lugn..kännt mig trygg och kunnat slappna av... :S O till råga på allt så fastnade jag juh i en skräckfilm på tv ;P

Tur att ni har skrivit lite här iaf, även om ni inte e online... så kan jag juh iaf svara lite på det ;P
    är onlne kan inte slappna AV o somna ¨får sova imorgon..natt 2 utan sömn jaja
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-06-11 23:26:47 följande:
    Jag håller mig borta från dom.. hundar luktar ju både från munnen o pälsen... usch.. menmen.. Jag vet att många är hundmänniskor.. Men det är inte jag.. Inte katt heller... Men jag är djurvän, jag är ju vegetarian..
    Hundar e juh UNDERBARA!! Varma mysiga o goa o alltid glada att se en! E så skönt med ngn som kryper intill en...i brist på annat..känna andhämtningen.. värmen.. Sen behöver man juh inte ha näsan i munnen på dem, de sover juh med stängd mun ;P fast just nu har jag en liten valpis hoppandes på mig, hon tycker det e JÄTTEbra att jag e uppe mitt i natten ;P Dock inte jag som ska jobba i morgon :S
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D