Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Fyyyyyyyyyyyyyy inte bra o se bonde söker fru när de hånglar man bli ju INTE soooootis INTE alls heheheh

• sonen08
    NiklasS83 skrev 2010-11-21 18:54:10 följande:
    i know , vissa folk tror ej det är jobbigt att ha socker beroende
    nopp.. har en i klassen som alltid pikar mig men nu får hon pika hur mycket hon vill jag ska inte ge mig nu ska jag banne mig klara det får leta upp en kanditad istället osm får bli ögongodis DÅ kan ja leva utan godis hehehe mera hälsosammare med
  • sonen08
    NiklasS83 skrev 2010-11-21 18:53:43 följande:
    Visste du att ketchup innehåller en massa socker och att en vanlig limpa består av över 30 sockerbitar , SJUKT! socker är bra på att " dölja" sig
    nix det visste jag inte.. men här äter vi inte ofta ketschup eller jag äter inte det.. bröder äter vi inte heller.
  • sonen08
    NiklasS83 skrev 2010-11-21 18:57:15 följande:
    Problemet blir störst hos barn de ser och lär av oss ....  Ungarna väljer godis före frukt eftersom godiset har ännu starkare färg, sötma och smak, och därmed tolkar deras urhjärnor att godiset är ett bättre alternativ trots
    att förnuftet säger motsatsen .... så man måste tänka ett steg fram ....

Detsamma kan gälla vuxna faktiskt med.....
    japp vill INTE min son ska ta efter min dåliga godisvana kommer inte göra som min mamma lät mig göra...och då kan man lika väl köpa hem godis lagom till lördagen istället för o köpa mitt i veckan o ha de liggandes... de är inte lika lockande om de inte finns hemma..
  • sonen08
    NiklasS83 skrev 2010-11-21 18:59:22 följande:
    låt dem pika dig , man blir starkare om mam avstår från de söta ....
    hehe ja du får leta upp de bara han inte är ett godismonster
    hehehe nää ska bara ha o titta på så jag får bort godisberoendet eller så går man o blir kär då försvinner beroendet av nån konstig anledning hehe man lever på lyckan
  • sonen08
    NiklasS83 skrev 2010-11-21 19:00:26 följande:
    vad äter ni då??
    ketchup har vi då och då men i måttlig mängd , bröd äter vi med , men köper mera nyttigt
    jag äter fil och K-special till frukost o sonen äter välling till frukost
  • sonen08
    NiklasS83 skrev 2010-11-21 19:01:50 följande:
    NiklasS83 skrev 2010-11-21 19:00:26 följande:
    vad äter ni då??
    ketchup har vi då och då men i måttlig mängd , bröd äter vi med , men köper mera nyttigt
    har du ofta huvudvärk , känner dig trött , är överviktig , irriterad , deppad ??
    hehehe oj.. vågar ja svara på detta heheh
  • sonen08
    NiklasS83 skrev 2010-11-21 19:04:29 följande:
    Ok , trodde du inte åt frukost som är så viktigt! Okej välling okej , ja de bra de med
    jo frukost måste jag äta annars klarar jag inte focusera mig i skolan
  • sonen08

Har hittat en träningsmaskin wieee o de kan köra hit den med... MEN frågan är om de kan vänta till torsdag mhmmmm....

• sonen08
    sugar rush skrev 2010-11-21 19:13:11 följande:
    klart dom kan, om du säger att du kommer köpa den så tycker ja de verkar ytterst nåkt o inte vänta :)
    jag frågade men fick inget svar... vääääntar sen ska här tränas ehhehe

bara ögongodiset jag ska hitta med nån frivllig snygging
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D