Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Cafe Solo skrev 2010-11-20 21:32:38 följande:
    Ge barnen socker sent på kvällen? Skönt att slippa sitte uppe själva efter midnatt.
    men va anti man va hääär då....de är väl inte ditt problem?????? och om barnen äter lördagsgodis så får dom ju göra det.... henne val....
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-11-20 21:36:38 följande:
    Jag tog farmors när hon ville bli av med sin.. Gratis är gott..
    va bra
  • sonen08
    Cafe Solo skrev 2010-11-20 21:47:54 följande:
    Själv skippar jag nog klappar helt. Yngsta fyller år i december så hon får en present som gäller både födelsedag och jul.

Överlag verkar julen mest vara en plåga för folk. Dyrt och stressigt och (tydligen för vissa) traumatiskt med släktbråk och allt.

Själv ringer vi runt bland släkten lite innan och hör om någon vill träffas. Sedan har vi knytis med god mat men inga klappar.

Vill man ses gör man det. Känner man för att fira själv blir ingen sur.

Så gör vi i min släkt och det funkar för oss.

Hur gör ni?
    sonen är hos sin pappa i jul... vet ej om han hämtar dagen innan eller eftermiddag har ej kommit  sååå långt...sen har jag o han paket öppning hemma nyår åker jag till mina föräldrar o firar o blir julkapps utdelning då till sonen med
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-11-20 21:59:38 följande:
    en bra morgon är när jag hinner duscha innan lillisen vaknar... Men då måste jag oftast upp 5.45.... O Prosit är inte bra på att lägga sig i tid..... Skrikandes
    en bra morgon är om man får liggga o dra sig duscha gör ja när sonen ser bompa på tvn
  • sonen08
    Plantagen skrev 2010-11-20 22:05:58 följande:
    Same here. All alena på julafton.
    me tree
  • sonen08
    Cafe Solo skrev 2010-11-20 22:04:53 följande:
    Man städar bäst till dansmusik. Så är det bara.
    en hör ju inget ändå när man damsuger;-*)
  • sonen08
    Cafe Solo skrev 2010-11-20 22:12:46 följande:
    Ni som firar julaftonskvällen själva – varför möter ni inte upp och går ut på kvällen?

Massor av singlar går ut på julafton. De flesta festar som de vore lediga fram till nyår.

Vilket kanske är när jag tänker på det.
    vi bor i olika städer kanske??? o lite långt sen är trådfesten snart ändå så de flesta festar till då....
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-11-20 22:47:00 följande:
    *försöker klura ut vem du pratar om o fattar att det är ju jag som är snyggingen*

Hälsningar tillbaka..

Gonatt o dröm om mig!
    Kramis 
    hehe nopp en skånepåg
  • sonen08
    jejosa skrev 2010-11-20 22:48:24 följande:
    sorry... får slå hål på den drömmen... det måste ju va nån som inte är här iom att vi ska hälsa... *funderar*
    hehe smarties måste va ditt nya smeknamn
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D