Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

BARA 1 dosering medosine till sonen imorgon sen får vi hoppas att allt ser bra ut den 6 dec då vi ska till öron näsa hals med lilleman..

• sonen08
    cajsasmamma skrev 2010-11-21 18:40:06 följande:
    Tur att man inte har fått grått hår ännu så slipper man färgning ;)
    jag har inte färgat håret nu på ett bra tag men har ännu inga gråahår Men nu vill jag ha en förändring och har redan hittat en hårfärg Som ska inhandlas måste ju se någolunda bra ut när man ska sova på hotell
  • sonen08
    NiklasS83 skrev 2010-11-21 18:42:47 följande:
    jag började träna , bra ha lite att göra. träna både hemma och gymmet.
    jag drack vatten och gav mig fan på det att jag inte skulle äta godis ofta , dricka massa läsk m.m.
    visst är det jobbigt , men satte upp mål och gav mig själv presenter ha ha ha
    man måste ha tålamod !!!!!!!!
    har inte tiden till o gå till gymmet.. men ska fixa hem en träningsmaskin så jag med kan komam i form har lyckats innan bli av med beroendet och gått ner i vikt men sen slår de tillbaka när man råkar börja igen...INTE bra..
  • sonen08
    NiklasS83 skrev 2010-11-21 18:44:41 följande:
    sen tänkte jag på mina barn , de har bara en pappa och min hälsa betyder mycket. därav sockret bara sabba massa i kroppen
    japp därför jag ska ändra mitt med min son har bara 1 mamma
  • sonen08
    NiklasS83 skrev 2010-11-21 18:45:07 följande:
    hotel ?
    yes ska upp o träffa min familj närmast släkt på pappas sida då min faster gått o fyllt 50 och gift sig Så hon bjudit dit alla att sova 1 natt på hotell och äta god middag så jag o sonen ska åka 5 h med tåg till borås
  • sonen08
    NiklasS83 skrev 2010-11-21 18:46:31 följande:
    men man kan träna hemma , mitt x hade massa maskiner och vikter. jag lånade dem när jag inte kunde till gymmet.
    yes de ska jag ska fixa hem en maskin så ska jag träna så ofta jag kan bra när sonen sover att stå en stund på den varje dag
  • sonen08
    NiklasS83 skrev 2010-11-21 18:47:42 följande:
    va kul göra något
    japp ska bli superkul träffa 3 kusiner osm jag inte sett på minst 5 år så ska bli superkul
  • sonen08
    NiklasS83 skrev 2010-11-21 18:49:18 följande:
    Socker tillfredsställer både hjärnan som vill ha något sött för att bli nöjd och smaksinnet på tungan!
    Ät en frukt (färsk eller torkad) och tillfredsställ smaklökarna på ett sundare sätt. Alternativet är att äta det du brukar, men att göra det långsammare
    tack
  • sonen08
    NiklasS83 skrev 2010-11-21 18:52:09 följande:
    Socker påverkar hjärnan på samma sätt som rökning och alkohol. Sötsaker kan aktivera belöningssystemet och göra dig beroende....
    jo jag har insett detta.. folk som inte är insatta i detta tror inte det finns.. utan något som man hittar på.. men de finns ju..
  • sonen08
    NiklasS83 skrev 2010-11-21 18:51:00 följande:
    ja bra , hoppas han sover dagen många år till haha skoja lite där !
    hehehe de lär han göra han blir väl mer o mer svårväckt ju äldre tiden med
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D