Inlägg från: DragonWoman |Visa alla inlägg
  • DragonWoman

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Cee skrev 2011-06-02 18:36:26 följande:
    WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIII!! MP my Lööööve!! KRAM på dig stumpan!!!! Allt väl?????
    KyssHjärta

Allt bra... förutom dödlig skallebang och mördande PMS Död

Ska ta treo så slipper jag iaf skallebang.... men det andra...får ni leva med några dagar till Solig

Själv då? Hur har det varit på grodfronten?
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    mattias74 skrev 2011-06-02 18:38:45 följande:
    Lagen om sexuella övergrepp på barn är väl lagen om pedofili?

Nu hade jag inte räknat med att ett barn skulle finnas i denna tråd med den klara titeln. Ta det lilla lugna.
    Mja, är ingen expert men det ska vara skillnad på pedofili och sexuella övergrepp/våldtäkt.

Googla på det

Även om man inte räknar med något så ska man ändå tänka efter före....
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    figurehead skrev 2011-06-02 18:36:46 följande:
    Jag har väl berättat om vad som ska stå på min gravsten väl`?
    Hmm.... inte vad jag minns?
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    mattias74 skrev 2011-06-02 18:40:58 följande:
    Ullevi och Scandinavium duger när det är evenemang där, annars inte så. Barcas hemarena är rolig att besöka som turist, då får man ju gå i ett museum.
    Uppvuxen där..... hade alltid roligt.... och grabben är som jag i den åldern... mer vild än tam... och att springa omkring är bättre där än t ex inne på femman...
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    raggarprinsessan skrev 2011-06-02 18:43:27 följande:
    Dw take it easy
    Åh... men det gör jag ju
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman

Jag ska inte ha nån gravsten......

Jag har tänkt att leva för alltid...bara för att jävlas

This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    Cee skrev 2011-06-02 18:52:47 följande:
    Tssssssssssssssssssss...vi inte bara hotar.... drev inte vi igenom våran danskväll..även om vi nu inte dansade,.. men det sa vi juh aldrig att vi skulle heller Tungan ute
    Inte ett steg tog vi... men ändå hade vi en massa gött att äta
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    Cee skrev 2011-06-02 18:47:30 följande:
    Huj då!! Låter inte som ngn rolig kombination..vare sig för dig eller omgivningen Tungan uteFlört

Grodfronten har faktiskt forcerat en bit... hans förra barnfria veckan var han här FEM! utan sju nätter!! Förvånad
    O denna barnfria vecka har vi inlett med TRE!! utav tre nätter!! Förvånad I kväll blir han dock hemma då dottern kommer till honom nu... Men i förrgår..o håll i dig nu... så var vi på BIO!! Här i lilla stan där alla känner alla..o stötte allt på ngr som han kände... o dessutom så hämtade han upp oss på gummans dagis o körde först till gummans morfar, och följde med in till morfar både vid lämning och hämtning utav lillstumpa..alldeles frivilligt!!! Förvånad

PLUSS att han idag,... ringde upp i em o undrade om vi ville förlja med en tur till grannstaden o äta på McD, så nu har vi varit där också!!! Förvånad

Heeelt otroligt... tog bara 8½ mån! Tungan ute Men men...får se vart det leder...

Hur går det med Lammis??
    wohooo..... vilka underbara framsteg

Ååååh...blir glad för din skull gums {#emotions_dlg.flower}

Jadu..Lammis...det har hänt lite saker... men inget jag vill ta i tråden.....
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    Cee skrev 2011-06-02 18:56:10 följande:
    jojo..men du hade inte planerat att hänga UTANFÖR dansområdet större delen utav kvällen..o få vara matbud
    .. bli trackad... o missa en striptease Tungan ute
    Jadu AC...den strippen hade du aldrig glömt..... o lucky me fick se den....
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    raggarprinsessan skrev 2011-06-02 18:56:06 följande:
    det låter bra att du ska leva förevigt
    Nån måste ju sitta o hålla koll på era barnbarns barnbarn osv här i tråden
    This Dragon likes sugar
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D