HäckHäxan skrev 2011-06-02 14:08:42 följande:
Men gött, det var ju kanon bra! Hejja vilden
Idag önskar jag att jag hade skaffat barn när jag var 16-17 och därmed kunde kasta Mini på ett äldre syskon och säga här varsegod, roa bäst du vill, gå och köp godis, kolla på film vad som, jag måste SOVA!!!!!!!
Alltså jag har inga ord, jag är så trött på att vara trött, sjuk, att inte få gjort det jag vill. När jag väl var barnledig så blev jag sjuk, är ju fortfarande sjuk, min mamma kommer på sön ev måndag OCH jag måste få ordning på mitt hem. Alltså inte en nån perfekt jävla ordning, men jag vill gärna få upp de typ 10-15 flyttkartoner som står i matrummet till mitt slit och skräp rum där uppe. Men jag kan inte bära alla, vissa är tunga och min nacke kommer gå av, varje gång jag försöker lyfta en så börjar jag hosta. Jag är mest bara trött på hela den här jävla cirkeln som jag inte verkar komma ur!
Du kan inte ringa nån vän o be om hjälp med kartongerna iaf? Så slipper du stressas av den tanken iaf.... och sen kan du småstäda mellan varven när du får lite ork.....?
Detta är det sura med att vara så utspridda som vi e i tråden.. annars hade man ju kunnat fara iväg o hjälpa vid behov....