Inlägg från: DragonWoman |Visa alla inlägg
  • DragonWoman

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Mhm.... klotterligan har varit igång igen

Seriöst.... har ingen något liv? Drömmer

Här har vi en tomgångsdag iaf.... vilket är ganska skönt med....  eller iaf än så länge...ska se om systeryster kommer upp med sin lilla vilda avkomma....

This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    figurehead skrev 2011-06-02 13:10:12 följande:
    Nä det skrivs så klagas det, när det inte skrivs så klagas det,

nu vet jag hur det är att vara kvinna
    Men se det så här.... med en kvinna kan det aldrig bli tråkigt.. ge en man en öl och en tv.. sen är det roliga slut liksom Tungan ute vi ser ju iaf till att ni måste anstränga er lite.... {#emotions_dlg.djavulsk}
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    figurehead skrev 2011-06-02 13:15:42 följande:
    Men tydligen kan vi anstränga oss för mycket också
    Uuuh..... kan ni?
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    LeIIebror skrev 2011-06-02 13:17:25 följande:
    inte då, då har du inte träffat mig än
    Jag vet.... frågan e ju om man vågar.... morronrockar och foliehattar... det känns som lite RED ALERT på det
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    HäckHäxan skrev 2011-06-02 13:43:21 följande:
    Tomgång

Kallar du det liv???? Nåja alla är vi olika i moder jords hage

Min onge är idag gnälligare än gnälligast, men sjuk är hon minsann inte. tror hon fått för sig att det är fel att vara sjuk eller att man eventuellt ät sjuk som man är sjuk. Hon vägrar iaf envist att vara sjuk.
    Är ju full fart annars med en massa måsten osv..... så en dag på tomgång...det är liv det

Mitt yngel är otroligt nog inte på gnällhumör.... tror han tycker det e lite skönt att ta det lugnt med.... nu har han iaf hunnit med en sak han inte gjort de senaste dagarna.... gå på toa för nr 2.... så nu slipper vi bråka om rumpmedicin....
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    HäckHäxan skrev 2011-06-02 13:50:37 följande:
    HOn är inte klok, på riktigt, helt av banan i varje tråd jag mött henne i... en stunden är hon gift, sen är hon sjutton år, sen är hon muslim för att i nästa ögonblick inte vara det.

tror hon helt enkelt är en helt vilsen och förvirrad själ stackars henne!
    Multipla personligheter kanske?

Eller nån med svans och som brukar finnas i sagoböcker....
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    raggarprinsessan skrev 2011-06-02 14:06:05 följande:
    eller neeeej förresten jag är nog upptagen an du int eskicka henne till min andra livvakt dragonwoman?
    Jomenvisst..... ju fler barn desto enklare blir det....de roar ju varandra
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    HäckHäxan skrev 2011-06-02 14:08:42 följande:
    Men gött, det var ju kanon bra! Hejja vilden

Idag önskar jag att jag hade skaffat barn när jag var 16-17 och därmed kunde kasta Mini på ett äldre syskon och säga här varsegod, roa bäst du vill, gå och köp godis, kolla på film vad som, jag måste SOVA!!!!!!!

Alltså jag har inga ord, jag är så trött på att vara trött, sjuk, att inte få gjort det jag vill. När jag väl var barnledig så blev jag sjuk, är ju fortfarande sjuk, min mamma kommer på sön ev måndag OCH jag måste få ordning på mitt hem. Alltså inte en nån perfekt jävla ordning, men jag vill gärna få upp de typ 10-15 flyttkartoner som står i matrummet till mitt slit och skräp rum där uppe. Men jag kan inte bära alla, vissa är tunga och min nacke kommer gå av, varje gång jag försöker lyfta en så börjar jag hosta. Jag är mest bara trött på hela den här jävla cirkeln som jag inte verkar komma ur! Gråter Skrikandes
    Du kan inte ringa nån vän o be om hjälp med kartongerna iaf? Så slipper du stressas av den tanken iaf.... och sen kan du småstäda mellan varven när du får lite ork.....?

Detta är det sura med att vara så utspridda som vi e i tråden.. annars hade man ju kunnat fara iväg o hjälpa vid behov....
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    raggarprinsessan skrev 2011-06-02 14:12:28 följande:
    ni är mina livvakter häckhäxn blåste upp sig som en padda igår vad tänker du göra för att skydda mig gå 1 meter bakom? jag är ju FAKTISKT en Raggarprinsessa
    Underskatta aldrig skuggan som finns bakom dig... den kan vara farligare än den som går före
    This Dragon likes sugar
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D