Inlägg från: DragonWoman |Visa alla inlägg
  • DragonWoman

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

cajsasmamma skrev 2011-05-31 20:28:37 följande:
    attans att jag inte ser smålandsnytt längre här
    Vilken tur att nyheterna visas på nätet med

Jag missade ju sändningarna på tv.... ska se om det visas på riksnyheterna med......
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    The Plantan skrev 2011-06-01 20:15:46 följande:
    Så kommer hon o snattar nummer 89000

Hello :o
    Oj....det gjorde jag visst.... är så trött i skallen så såg inte ens det..... trött o hungrig....

Allt väl med alla i tråden?

Orkar inte läsa bakåt....
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    LeIIebror skrev 2011-06-01 20:19:04 följande:
    inget spännande att läsa idag
    eller det kanske det är, u will never know :-d

lugna gatan här, själv då?
    Men va faen..skriv inte så..... blir ju nyfiken o måste kolla isf Tungan ute

Här är det snart lugna gatan.... har varit ute hela jäkla dagen.... kom in för typ 30 min sen.... öd på frisk luft + sol idag....
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    LeIIebror skrev 2011-06-01 20:23:06 följande:
    u dont say?

nåja det är upp till dig om du känner att du inte vill vara delaktig i dagens ämnen, om vi nu har haft några,
    men kan ge ett kort sammandrag, jag o plantisch har varit överens om ett par frågor Förvånad
    shit.. kan ni vara överrens? Trodde ni enbart pissade revir mot varandra

jaja...får la se om jag hittar tbx till det jag skrev innan idag då.... senare...nu ska jag fixa äggmackor o njuta lite...
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    Jhd skrev 2011-06-01 21:23:37 följande:
    Seriöst, vem vill ha en kvinna som kräver så pass mycket, men inte har behovet att ge något tillbaka? Hoppas dessa typer förblir singlar.
    Holy crap..... om jag fick välja mellan evigt singel eller börja dejta någon humorlös (läs Jhd) så hell yes.... singelliv... here i come

Varför... varföööör... tar du "kravlistan" på sånt allvar? Ironi har nämnts.... testa aat ta den med en nypa salt... eller om det är enklare.... ta den med humor, skölj gärna ner med lite sarkasm..... Solig
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman

Fast kära medtrådianer... eftersom vissa enbart är ute efter att provocera... så kan vi väl ge fan i att mata denna individ.... det är och kommer aldrig att vara roligt att retas om folk inte nappar på det Drömmer

This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    HäckHäxan skrev 2011-06-01 21:51:24 följande:
    Nej jag har eventuellt adhd och är omedicinerad, vissa saker gör jag helt enkelt för mitt eget nöjes skull, jag är ju i tråden för att få nöje inte sant
    Fast det blir ju inget nöje om det skulle av misstag gå överstyr så att tråden stängs på grund av en massa anmälningar mm
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    LeIIebror skrev 2011-06-01 21:53:21 följande:
    must reach 100000
    Mmm... o det lär vi inte göra om den stängs o rensas Tungan ute
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    HäckHäxan skrev 2011-06-01 21:53:42 följande:
    Dom skall vara relevanta också, icke att förglömma! Men du har rätt, lagom är bäst!
    Bättre vi lägger vår energi på dom vettiga (host host) som redan finns i tråden
    This Dragon likes sugar
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D