Inlägg från: daddy XL |Visa alla inlägg
  • daddy XL

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

daddy XL skrev 2010-10-17 21:50:54 följande:
    äh den titeln gör dig inte rättvisa ;)
    "henne" ska det u vara :)
  • daddy XL

jaha så var det kväller igen och barnen ligger så snällt i sängen  :) och i morgon blir det ev. sov morgon och ta sig till läkaren med grabbarn för undersöka vad det är för prickar skulle kunna vara svinkoppor trots allt kanske men ser ju inte ut som det ändå:S men får väl se  i morgon .

cajsasmamma skrev 2010-10-18 18:58:10 följande:
    Jag ha  nog en av dom bästa hästarna i stan :) Nu sikta vi p åett riktigt lopp och m den går som vi förutspår så siktar vi påV75 :D

Nä nu ska jag hem och kolla om jag hittar min dotter nånstans Skrattande
    vad kul  om det blir så  får alla i tråden spela på  v75 med expert hjälp från dig förstås ;)

brrr varnade för snöblandat regn i morgon och på kvällen ev.snö :O ussch hoppas det inte blir lika mycket som förra året iaf ....
  • daddy XL
    Glad tackar  sugar ... kändes faktiskt direkt när jag såg henne på pizzahut där dom satt hela gänget när jag kom dit och sen så  kom allt helt naturligt  och kändes som vi kännt varandra jättelänge på nått sätt och efter helgen  så kändes det ännu bättre när vi fick vara ensamma lite :)
  • daddy XL
    figurehead skrev 2010-10-18 21:33:16 följande:
    får väl gatulera. trots att du kallade mig för gudinna igår
    sry för det :)
  • daddy XL

frukost vid 13 eller nått sånt   brukar ju  inte hända direkt Oskyldig

gonatt allihopa

• daddy XL
    Pejgan skrev 2010-10-19 10:41:56 följande:
    Yay! Bilen är bra bilen är bäst farbrorn på Bilprovningen är den jag gillar bäst!
    grattis :P

god dag allihopa  inte för jag blev så mycket klokare hos läkarn men vi fick antibiotika iaf så hoppas det hjälper  och så fick dom vara hemma idag så  hinner pappa kanske vika färdigt tvätt och städa lite oxå :) om man nu inte fastnar framför nån film istället hehe
  • daddy XL
    Majuutschi skrev 2010-10-19 20:48:35 följande:
    Det är bra med fantasi...
    men får hoppas dina fantasier  handlar om mig istället iaf :P
  • daddy XL
    cajsasmamma skrev 2010-10-22 13:53:54 följande:
    Ok jag bläddrade lite tillbaks och läste med det är ju ingen vits med den saken för jag glömmer ju bort allt likafort ; )
    men nu är det iaf fall att det blir TRÅDFEST den 11dec ;) i min lokalbar ;)
    låter bra då ska jag påbörja planering inför den helgen snart då :)
    godag allihopa här har det ju snöat en del under natten så ligger nån cm snö på marken som håller på smälta bort just nu :) och nu ska jag väl  fixa lite tvätt yipppee..... NOT
  • daddy XL

efter en dag med städning och tagit fram mer vinterkläder  så har vi ätit  tacos :) och tänkte ha lite mys med nån film och lite popcorn  :).

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D