Inlägg från: daddy XL |Visa alla inlägg
  • daddy XL

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Pejgan skrev 2010-10-09 08:29:38 följande:
    Det händer alla, även om det inte hjälper att höra kanske
    daddy XL skrev 2010-10-09 08:27:46 följande:
    snusk får det bli IRL istället , så trist att vakna mitt i snusket annars :P.
    Måhå du ska få snusk irl? ja men dåså!
     näää inte ännu på ett tag men vem vet kanske nästa helg då e man ju barnledig :D
  • daddy XL
    Malena79 skrev 2010-10-09 18:21:40 följande:
    Här blir det hasselbackspotatis, biff och kantarellsås. Har ju inte ätit nåt annat än chips på hela dagen
    oh låter inte illa här blev det spagetti och köttfärssås  och nu e det lördags godis och lite chips med grabbarna i soffan :) .
  • daddy XL
    Malena79 skrev 2010-10-09 20:05:21 följande:
    På E. Han ska sova här i natt
    då e det giftermål snart då  glöm inte bjuda mig bara :P ;)

men vaa avis jag blir nu jag vill oxå ha sällskap i natt ju Gråter
  • daddy XL

undrar hur det går  för dom som hittar nån partner i tråden dom kanske  får sån abstinens och gör slut för att dom ska få vara i tråden igen hahaha

• daddy XL

l

Majuutschi skrev 2010-10-09 21:25:34 följande:
    Men du platsar ju alltid in i tråden eftersom du alltid kan vara stöttande mamma.. Värre för killarna.. men jag ska lägga till den nya kategorin av medlemmar snart..
    vad krävs för bli VIP för det får väl va en kategori för mig iaf   ;)
  • daddy XL

kom inte på nån anledning dock :P  malena e jag avis på  skulle oxå VILJA MYSA NU ;)

• daddy XL
    Malena79 skrev 2010-10-10 10:51:09 följande:
    Haha jag eller Eller kan det kanske vara du?
    ähh hon e ju TS och du dejting proffset och jag ställde mig ju faktiskt på scenen med dig och  hmm gjorde nått som skulle vart sjunga haha
  • daddy XL
    Malena79 skrev 2010-10-10 17:11:15 följande:
    Daddy:
    " target="_blank">

Öva lite till nästa gång Finns platser kvar både den 22/10 och den 12/11
    haha jaa du den 22 går inte iaf men den 12  får man väl se  när det börjar närma sig kanske :P

men Malena menar du att det blir solo dejting nu ett tag :O (dejta 1 person ) ?
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D