Inlägg från: daddy XL |Visa alla inlägg
  • daddy XL

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Majuutschi skrev 2010-10-06 20:37:51 följande:
    Vad fint du skriver mitt "namn"....... {#emotions_dlg.djavulsk}
    men en underbar låt som ger mig rysningar..
    O den underbara Patrick Swayze.. Helt sjukt att det är är typ över ett år sen han dog..
    oops förlåt mig ! va inte meningen att göra dig förargad  så här på kvällen :O
    men antar att jag är förlåten efter  länken ;)
  • daddy XL
    Malena79 skrev 2010-10-06 22:45:38 följande:
    haha men ska jag fråga då...."Hej är vi tillsammans nu eller?"
     skulle nog tro det iaf enligt han om han vill att du inte ska "sova" med nån annan ...
  • daddy XL

här kommer jag precis hem efter ha coachat 7-9 åringar i basket  plus min lille buse alexander förstås
    HELT SLUT nu förkyld o hur mycket som helst på jobbet 3e dagen i rad det inte blir fika rast och tur det är fredag i morgon kroppen behöver vila lite försov min 15 min idag gör ju inte så mycket men men känns dumt speciellt när jag är ledande på vår del...
    och väntar på att alexander ska bli sjuk närsomhelst oxå :( hoppas han klarar morgondagen oxå iaf förmiddagen.

Men vad gör det för  jag är GLAD ändå ;) tänkte först se på film men kommer bara  somna direkt då hehe

GRATTIS malena  , och har du fått svar på om du är singel fortfarande ?

• daddy XL

mina barn gör alltid som jag säger och är jämnt supergullia: :P
    får hoppas huvudvärken släpper snabbt !

• daddy XL
    Majuutschi skrev 2010-10-07 20:24:51 följande:
    Vilket lyx! Mina är båda inne i trotsåldern.... Eller båda har varit det sen dom fyllde 1 år.. Jeij!
    ojoj mina grabbar kan nog få vem som helst att bli galen  hehe men äldsta killen är faktiskt SUPERLUGN  som tur är :)
  • daddy XL
    Malena79 skrev 2010-10-08 13:27:32 följande:
    Här blir det snart rosa pantern
    hahaha som anna skulle sagt "påt ba" eller nått sånt ;)

Äntligen fredag!! ska bli såå skönt fast man har sjuka barn :(

och till trådens sjukling   Krya på dig !!
  • daddy XL

sänglöss :P

oh fredags mys, önskar jag hade nån att mysa med förutom barnen ett av dom som förövigt just nu har haft ett lite raseriutbrott  :( men nu har det iaf gott över :).

• daddy XL
    Pejgan skrev 2010-10-08 17:32:11 följande:
    Har du (hela) tajta jeans på dig?
    faktiskt inte  :( mysbyxor nu e det ju fredagsmys hemma ,  hade det dock igår ;)
  • daddy XL

juste glömde nästan  Trådfest,trådfest,trådfest annars får jag väl ta en till kryssning med malena o majuutschi :D fast utan karaoken  för min del ;)

efter hela dagen i blåstället på jobbet så här en fredag så  är ju mysbyxor såå skönt...

• daddy XL
    cajsasmamma skrev 2010-10-08 17:41:12 följande:
    Jag ska med ha fredagsmys med dottern , fundera skarpt på en räckmacka( på  dinkelbröd) så sjuktsugen på bröd nu  Skrikandes alltid sugen på det jag inte få äta eller göra!!!
    blir lite popcorn ikväll men inte så mycket mer än så sen ska jag nog vampire diaries och sons of anarchy ikväll om jag inte fastnar vid datorn dvs :)
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D