Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
men en underbar låt som ger mig rysningar..
O den underbara Patrick Swayze.. Helt sjukt att det är är typ över ett år sen han dog..
men antar att jag är förlåten efter länken ;)
här kommer jag precis hem efter ha coachat 7-9 åringar i basket plus min lille buse alexander förstås
HELT SLUT nu förkyld o hur mycket som helst på jobbet 3e dagen i rad det inte blir fika rast och tur det är fredag i morgon kroppen behöver vila lite försov min 15 min idag gör ju inte så mycket men men känns dumt speciellt när jag är ledande på vår del...
och väntar på att alexander ska bli sjuk närsomhelst oxå :( hoppas han klarar morgondagen oxå iaf förmiddagen.
Men vad gör det för jag är GLAD ändå ;) tänkte först se på film men kommer bara somna direkt då hehe
GRATTIS malena , och har du fått svar på om du är singel fortfarande ?
mina barn gör alltid som jag säger och är jämnt supergullia: :P
får hoppas huvudvärken släpper snabbt !
sänglöss :P
oh fredags mys, önskar jag hade nån att mysa med förutom barnen ett av dom som förövigt just nu har haft ett lite raseriutbrott :( men nu har det iaf gott över :).
juste glömde nästan Trådfest,trådfest,trådfest annars får jag väl ta en till kryssning med malena o majuutschi :D fast utan karaoken för min del ;)
efter hela dagen i blåstället på jobbet så här en fredag så är ju mysbyxor såå skönt...