• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Lellebror skrev 2011-03-12 17:48:24 följande:

• Cee
    starchild81 skrev 2011-03-12 17:52:48 följande:
    Önskar jag vore tjej ibland då bara att ligga som en död sill inte röra sig en mm spreta med benen och göra lite ljud ifrån sig...  Och sedan bli förkrossad när killen inte vill träffas igen =P 
    De kanske inte ville såra dig genom att behöva säga att du inte fick dem heta??

För är det skönt... o ger det ngt.. så kan jag lova dig att det är ta mig tusan HELT OMÖJLIGT att ligga still!

Så tänk på det innan du gnäller för mkt på "oss tjejer" Tungan ute

Sen är det juh så... att om det nu var så att det var ngn stackars tjej som kände sig obekväm o lite osäker o hade svårt att släppa loss...så inte katten blir det bättre om ngn säger åt dem att de ligger som döda sillar...  Sex är juh ngt ömsesidigt, ngt man bygger upp mellan sig och tillit är en del utav det som är väldigt viktig för många... O så är juh heller faktiskt inte sex det allra viktigaste i en relation.... men med trygghet o respekt så släpper nog även den stelaste tös efter tillslut... så länge hon slipper stöta på en massa jäkla bufflar som säger åt henne att hon e kass..
  • Cee
    Bubsan skrev 2011-03-12 18:34:52 följande:
    Så tyst det blev,
    Jaja jag ska inte säga nåt, jag skriver inte så mycket men
    *hehehe..jag tror jag skrämde iväg gossarna med min predikan Tungan ute
  • Cee
    NoMansWoman skrev 2011-03-12 18:44:56 följande:
    Du är en smart tjej gums Hjärta
    Visst e jag Tungan ute 

Hjärta
  • Cee
    Bubsan skrev 2011-03-12 18:45:27 följande:
    Kan va så
    Sen kan man läsa ut mycket av den där bilden, man väljer nog kanske vad man vill se
    Jag ska nog inte tala om hur jag ser den
  • Cee
    Lellebror skrev 2011-03-12 18:46:56 följande:
    pfffft inte då
    Bubsan skrev 2011-03-12 18:45:27 följande:
    Kan va så
    Sen kan man läsa ut mycket av den där bilden, man väljer nog kanske vad man vill se
    Jag ska nog inte tala om hur jag ser den
    *hehehe... syftade inte på dig direkt.. vet juh att du e en vettig karl lellebror Tungan ute 
  • Cee
    starchild81 skrev 2011-03-12 18:49:40 följande:
    Det är ju så att folk är rädda för att bli påhoppad. Jag bryr mig inte jag står för det jag säger och jag tycker att sex är viktigt i en relation och det kan ingen rubba på så är det bara o ja om en tjej e sjukt kass i sängen. Jag gnäller inte jag säger hur jag vill ha det jag kommunicerar men visst kalla det för gnäll. Men alla mina polare som är med mig här i stugan håller med mig. Vad säger alla dina kompisar? Vad säger ni tjejer här i tråden vågar ni ha ett ställningstagande? Eller är ni rädda för vad folk tycker o tänker? Ja uppenbarligen. Jag tror inte det att tjejen släpper lös jag tror att det är ett förhållningssätt. Jeje nu blir det hoppa in i duschen sedan ut o dricka öl eller skall du sitta ensam hemma o gnälla på det med att jag dricker öl med mina polare. Ha d gött alla krams
    *HEHEHEHEHEHEHEHEHEHE Huuumm..var det inte just ett ställningstagande jag gjorde??????? Tungan ute
  • Cee
    Lellebror skrev 2011-03-12 18:50:37 följande:
    hmm vem har lurat i dig det?
    Ja inte är det Belsebubban iaf Tungan uteTungan ute

OBS! Skämt o inte till att tas på 100 % allvar..tror det är bäst att skriva så...Tungan ute
  • Cee
    Bubsan skrev 2011-03-12 18:52:42 följande:
    Det är sant att sex är viktigt, men man kan ju inte efter första andra eller kanske tredje gången ha kanonsex, ibland krävs det mer att man växer ihop. KOMMUNIKATION är A och O.
     PRECIS! Klart att sex är en stor del utav en relation..men det är juh inte det som bygger relationen. O klickar man för övrigt så kan man juh faktiskt vara så schysst att ge den andra parten en chans att få känna sig trygg o släppa loss...   o som sagt, man kanske ska rannsaka sin egen insatts också.. Tungan ute
  • Cee
    Lellebror skrev 2011-03-12 18:55:31 följande:
    Jag står för mitt stånd....
    eller jag menar jag står för min ståndpunkt!
    *hehehehe,,, mm..frågan är bara hur det är med ditt förstånd?!! Tungan ute
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D