• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

starchild81 skrev 2011-03-04 22:07:53 följande:
    jag e full o  lite dum =) Kraaaams på daj sötnos Hjärta
    Kanske man ska gå o gömma sig då Tungan ute Kram
  • Cee
    Lellebror skrev 2011-03-04 22:08:12 följande:
    då är inte jag gubbe för jag e nykter
  • Cee
    starchild81 skrev 2011-03-04 22:14:14 följande:
    haha så du gillar inte mig snyft Gråter
    Du skrev juh att du var dum! då e det väl bäst man gömmer sig då Tungan ute
  • Cee

Ni ska vara vakna o underhålla mig nu!! Obestämd

Har legat o hostat i över en timme nu... slemhosta till tusen trots bisolvon... så nu skiter jag i vilket o tog en dos Quilla också o så upprätt läge ett tag så kanske jag slipper väcka heeela kvarteret iaf :S

Hoppas ni som varit ute har haft jätteroligt!!! O att ni som haft mys har haft just det, en massa myyyyyyyys

• Cee
    Trivelina skrev 2011-03-05 02:14:50 följande:
    Kan inte heller sova, jävla förkylning...
    Rackans förkylningar!!!! Vad ska vi ta oss till Har haft det så här i en vecka nu o blir inte bättre..snarare tvärtom :S Jäkla slem!! Skrikandes
  • Cee
    Trivelina skrev 2011-03-05 02:26:16 följande:
    Vi är två förkylda kvinnor här som är inte så imponernade av män som ska ha poliseskort hem Tungan ute
    Bara tekokande, kuddefluffande män är intressanta nu... och min tekokare/kuddefluffare ligger o sover {#emotions_dlg.djavulsk}
    Cee skrev 2011-03-05 02:22:09 följande:
    Rackans förkylningar!!!! Vad ska vi ta oss till Har haft det så här i en vecka nu o blir inte bättre..snarare tvärtom :S Jäkla slem!! Skrikandes
  • Cee
    Trivelina skrev 2011-03-05 02:26:16 följande:
    Cee skrev 2011-03-05 02:22:09 följande:
    Jag är väll inne på dag tre eller något... tagit brikanyl, så slemmet har släppt lite... men kan likt förbaskat inte sova....
    Brikanyl..e det sånt man får mot astma???
  • Cee
    Trivelina skrev 2011-03-05 02:29:11 följande:
    Ja,  jag behöver det bara då när jag är förkyld. Luftrören slemmar igen...
    Usch då...stackars.. låter inget vidare! Obestämd
  • Cee

*Blundar hårt o önskar mig en kuddfluffande o tekokande en* Hoppas det fungerar Tungan ute

• Cee
    Trivelina skrev 2011-03-05 02:37:14 följande:
    Tror inte de funkar du med o blunda...
    Du måste gå genom ett X antal idoter först för att finna ett såndant
    Ojojojojoj... har gått igenom ett STORT antal idioter hittills i mitt liv så tycler allt att det borde vara min tur nu Obestämd
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D