• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

starchild81 skrev 2011-03-05 02:33:41 följande:
    UFF då låter som att ni har fått en manlig hösnuva haha jag skulle lätt tagit hand om Cee om jag skulle fått. Men men just nu antager jag att jag e lite för onykter för det. SkrTtar men det har nog sina rötter i att jag inte hade planerat o bli papps just nu!!!! så jag antaget att ett. Sätt är att va ute o kröka förr att ha sköj för stunden i glömma allt. Jag hade planerat villa sambo vovve Volvo o sedan barn. Jag tror att det är ngt manligt att göra som jag gör, jag vet inte men många känner nog igen sig... Nu skall jag sovs krams på er
    JO e nog en typisk manlig åkomma att göra så... för inte får en blivande/nybliven moder ngt sådant utrymme att balla ur o bete sig oansvarsfullt... utan hon måste axla ansvaret genast när hon inser att hon är gravid. konstigt att det inte gäller BÅDA föräldrarna! Obestämd
  • Cee
    Trivelina skrev 2011-03-05 02:42:58 följande:
    Tydligen inte tillräckligt måååååångaaaa

Ne, nu ska jag ge sängen en ny chans, funkar de inte så återkommer jag om en timma eller så.... Fan va trött jga kommer va imrgon.. Hatar såna hära nätter, man är så seg nästa dag.... O man ser ut som sju svåra år oxå... med knallröd näsa.... SEXYYYYYYYYYYYY Spöke

Go natten Cee
    Ska också göra ett försök..men får nog "sitta" o sova.... Håller med dig, man blir så sjukt seg nästa dag..o tyvärr så vaknar juh gumman hyfsat tidigt även om jag varit uppe halva natten Obestämd

Hoppas du kan sova gott nu.. natti natt!!!
  • Cee
    Sugar skrev 2011-03-05 08:47:41 följande:

godmorning sunshine

ja somnade halv nio på soffan igår så jäkla härligt!! sen vaknade ja vid tolv när telefonen ringde

solen skiner och de är plusgrader idag oxå underbart!!!!

idag blir de antingen korvgrillning ute i solen, eller laga bil hos pappa, eller hälsa på en annan kompis

have a great day!!

Morrn morrn gumman!

Vad härligt det låter!!! Hoppas ni får en riktig toppendag!!!!!

KRAAAM!
  • Cee
    starchild81 skrev 2011-03-05 09:01:38 följande:
    Jaaaa precis, men men det löser sig men jag tror att det har  att killar inte pratar om det bara i allämänhet...  Det är nog så att vi killar skall vara starka o inte visa att vi har känslor typ...  Men det gör jag iaf, sitter o bölar när jag ser lejonkungen med =P

senast jag såg den hemliga miljonären fällde jag en tår kan jag erkänna  Solig fanken nu har jag nog spolerat alla mina chanser här att få en tjej asg.... Jeje
    Ja inte hängde de spoilerade chanserna i sådana fall på att du har känslor o bölar till lejonkungen utan snarare på fylla o poliserskott Tungan ute
  • Cee
    Sugar skrev 2011-03-05 09:06:27 följande:
    morron gumms

ja de e härligt... en bra dag ska det här bli!!!

hur mår du??

kraaaaamar
    Jag mår ok efter omständigheterna... hostan blir bättre när jag e vaken o uppe..o resten förtränger jag o stoppar undan så mkt jag bara kan... går så där.. men det reder sig.

KRAAAM sötstumpan!!!!! o Tack för att du frågar

Allt väl med er?
  • Cee
    cajsasmamma skrev 2011-03-05 09:09:09 följande:
    God Morgon

stannar hemma idag , både från jobb och skidåkning men det känns att när jag vilar mig så blir jag lite bättre...

just nu är jag sjuklt uttråkad men det blir väl bättre snart när älsklingen vaknar !!!
    Men stackars gumman då vad tråkigt!!!!

Hoppas verkligen MrC's närvaro kan göra underverk!!

Krya-på-dig-kramar!!
  • Cee
    Sugar skrev 2011-03-05 09:04:43 följande:
    du skriver det själv.. det där är er bild av hur en man ska vara. Tjejer har inget emot en kille som visar känslor, tvärtom.
    starchild81 skrev 2011-03-05 09:12:05 följande:
    Haha tror du verkligen den nja om 5 tjejer här håller med dig kan jag börja tro på det =)  iofs jag gillar att prata om hur jag känner i ett förhållande är kommunikativ av mig, och har lätt för att hamna i förhållanden men nja...........
    Håller med Sockerstumpan fullt ut!! O det gör nog de flesta tjejer!
  • Cee
    Tungan utestarchild81 skrev 2011-03-05 09:13:44 följande:
    jaaaa kom o ta mig då =P
    Njaaeee.... supande, poliserskoterade och barnpanikande karlar är inte min definition av prins Obestämd
  • Cee
    cajsasmamma skrev 2011-03-05 09:14:16 följande:
    Jajajaaaa!! jag är vaken :-P men jag har en här i min säng som vägra vakna
    *hehehe... ja si karlar..Tsss... HAN ska juh upp o servera frukost på sängen till dig som inte mår bra!!! Tungan ute
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D