Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

cajsasmamma skrev 2010-09-25 02:27:09 följande:
    Krya på dig och sov så gott!!!
    Tack, sov gott du med.
    cajsasmamma skrev 2010-09-25 02:28:23 följande:
    Ojojoj!!!
    han hade en sån rolig press, stod något om att han ägde hästar men var fobiskt rädd för dom livsfarliga djuren. Lite ironiskt skriven, men var så jädra kul.
    Det är en mörk tid i mitt land OCH jag trivs inte ett dugg med det!
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2010-09-25 02:34:12 följande:
    Hahaha llåter som några av "mina "hästägare som jag hade då när jag jobbade som hästskötare!!!

En han hade ett 30tal hästar men han vågade inte lede en ända av domSkrattande
    Ha ha ha... Jodå denna kilen kan allt rida på dom, men det är inget han gör för jämnan och han har ett visst mått av respekt frö dom
  • HäckHäxan
    carlf skrev 2010-09-25 03:20:00 följande:
    hjälp mig. jag har svårt att avgöra om jag passar in här, jag är singel o kill, men hjälp mig
    OCH hur bra stämmer resten då???

Vi är inte så känsliga, bara du är en hyfsat trevlig prick
  • HäckHäxan
    carlf skrev 2010-09-25 08:42:53 följande:
    Aha, tackar;) klarar alla kraven, men klart det sista är inte jag som ska svara på;)
    Det gör inget, du kanske är under utveckling just där
  • HäckHäxan

*HOST;HOST;HOST*

Hejsan..

Har jag nämt att jag hostar som en gnu!!!!!

• HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2010-09-25 19:03:40 följande:
    VA!!!! hostar du????
    Lunginflammation!!!

Blir ju äcklad, hostar så jag nästan spyr OCH jag har fobi för spy och illamående.
  • HäckHäxan
    sonen08 skrev 2010-09-25 18:57:26 följande:

tack de ska ja ha om de var mig du menade hehehehe

Nej nu ska ja överge datan eller ja iallfall denna sidan nu.. för om 4 min är kl 19 PARTY PARTY nej ska nooog öppna en smirnoff wieeeeeeeeeeeeeeee ha de gött alla och speciellt EN

Glömde ju o ta de du skrev igår SÅ du kan vara lugn du får inget inatt

Ha det kanon och rör på de lurviga för mig med Skål
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2010-09-25 19:10:49 följande:
    Det är så jäkla jobbigt att ha lunginflammation det har jag haft ett antal gånger. men sist var det när jag fick min dotter . Luninflammation+ svårhavandeskapsförgiftning = lika med nära döden upplevelse
    Usch då!!!

Detta är andra gången jag har det, första var för 11 år sen, fast då hade jag lunginflammation, halsfluss och bihåleinflammation. Denna gången slapp jag iaf halsfluss

Men hostan är värre än ja kan minnas från den gången. Kan ju inte ligga eller ens liggsitta i soffan utan att det känns som om lungorna slemmar ihop och får mer vätska i sig. När jag tar den slemlösande tja då spydde jag vid första hostattacken efter, så den har jag inte vågat ta mer... som sagt fobi!

Dottern kom hem idag, sov hos sin moster igår och lilla hunden skall jag hämta hos min mormor senare ikväll, så min vila är över. Funderar seriöst på att kolla om Frejas pappa kan ha henne några timmar imorgon, så jag får vila lite iaf! Men de är väl rent jävla önsketänkande från min sida!
  • HäckHäxan

Ha ha som jag skrev det kunde jag ju fortsätta drömma om!!! Han skall åka på jobb imorgon. Det är så fantastiskt eftersom han brukar åka iväg sent på eftermiddagen OCH då kan man ju såklart inte ha sitt barn några timmar på tex förmiddagen, det vore ju jävligt dumt!

*surfittar mig och gnäller*

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D