Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
sonen08 skrev 2010-09-24 19:45:07 följande:
Min syster är mammas ögonsten... hon följer mammas fotspår och gör allt som mamma tycker är bra..ja har typ alltid gått min egna väg.. och ja gör som ja känner för.. När ja blev gravid så sa hon näää .... du kan ju inte bli gravid nu du ska ju plugga de går aldrig.. nähe tack för den ja är 24 år.. Men ja klara plugga på folkhögskolan o ta hand om min son.. Nu pluggar ja på högskolan o tar hand om min son o är dessutom ensamstånde.. De var ja inte när ja plugga på folkhögskolan... MEn kändes nästan som de... MEn på något vis känns de lättare nu än då.. FÖr nu har ja ingen ja stör mig på när ja kommer hem De underlättar mycket Men kommer ALDRIG ta efter de min mamma gjorde mot mig när ja mådde dåligt. o blev mobbad.. min mamma sa bara "ja förstår" men de var bara tomma ord.. de var inget som låg bakom dem.. Hon skulle brytt sig mera..
De kommer ja göra mot min son ställa upp och mena mina ord inte bara säga dem utan verkligen bry mig.. Så mycker kärlek som ja öser över min son de har ja aldrig fått av mina föräldrar.. Min son ska aldrig behöva tvivla på mamma finns där utan de gör ja till 100% han ska kunna berätta allt för mig hur stor de än är så finns ja här