Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sonen08 skrev 2010-09-24 19:45:07 följande:
    Min syster är mammas ögonsten... hon följer mammas fotspår och gör allt som mamma tycker är bra..ja har typ  alltid gått min egna väg.. och ja gör som ja känner för.. När ja blev gravid så sa hon näää .... du kan ju inte bli gravid nu du ska ju plugga de går aldrig.. nähe tack för den ja är 24 år.. Men ja klara plugga på folkhögskolan o ta hand om min son.. Nu pluggar ja på högskolan o tar hand om min son o är dessutom ensamstånde.. De var ja inte när ja plugga på folkhögskolan... MEn kändes nästan som de... MEn på något vis känns de lättare nu än då.. FÖr nu har ja ingen ja stör mig på när ja kommer hem De underlättar mycket

Men kommer ALDRIG ta efter de min mamma gjorde mot mig när ja mådde dåligt. o blev mobbad.. min mamma sa bara "ja förstår" men de var bara tomma ord.. de var inget som låg bakom dem.. Hon skulle brytt sig mera..

De kommer ja göra mot min son ställa upp och mena mina ord inte bara säga dem utan verkligen bry mig.. Så mycker kärlek som ja öser över min son de har ja aldrig fått av mina föräldrar.. Min son ska aldrig behöva tvivla på mamma finns där utan de gör ja till 100% han ska kunna berätta allt för mig hur stor de än är så finns ja här
    Trist för dig. fast tänk såhär. Du är fri, din mamma har inget koppel på dig. Vilket i sin tur gör att du mår bättre, vet vem du är OCH dessutom att du är en bättre människa än vad din mamma troligen någonsin kommer bli. {#emotions_dlg.flower}
    Det är en mörk tid i mitt land OCH jag trivs inte ett dugg med det!
  • HäckHäxan
    racer x skrev 2010-09-24 19:45:02 följande:
    känns som tråden har dött
    men förlåt då för fan!!!!!
  • HäckHäxan
    sonen08 skrev 2010-09-24 19:46:40 följande:
    vi var där ofta bodde ju 2 mil från skara sommarland hehe
    Härligt, vi åkte dit en helg varje sommar under flera år och bodde i stugorna, sjukt roliga minnen där ifrån som tex samtal till heta linjen från campingen telekiosk när man hade tråkigt på kvällen
  • HäckHäxan
    sonen08 skrev 2010-09-24 19:55:04 följande:
    hehehe de gick vi till en gammal telekiosk o ringde hehehe vi var tysta i luren men kul var de hehehhee vilka minnen den låg bakom en sån här stor reklamskylt så hehehehe superkul
    haha underbara ungdom
  • HäckHäxan
    sugar rush skrev 2010-09-24 19:52:15 följande:
    gokväll tråden....

ingen lokal ikväll... har ont i halsen o huvet... ska ju jobba helg så de e väl bäst o kurera sig istället... skit oxå

va surras de om här då???
    fordon?? haha
    Stackars sate, krya på dig! Skål
  • HäckHäxan
    MysTic PrincesS skrev 2010-09-24 20:12:24 följande:
    woooop wooooop

MP har hittat hem igen
    Välkommen tillbaka
  • HäckHäxan
    sonen08 skrev 2010-09-24 19:56:40 följande:
    japp de tror ja med kommer aldrig favorisera mina barn mina barn ska känna sig lika värda och få lika mycket kärlek de är stor skillnad på vad min mamma gjorde...en av anledningarna till ja bor 36 mil ifrån dem

min son har fyllt år 2 ggr men de har alltid ursäkter för att INTE komma trist men sant...
    Så tråkigt med sånt där.

Min mamma bor 70 mil bort och min dotter fyller 3 i december, hon har inte firat en enda födelsedag med sin mormor. Men det har jag full förståelse för, eftersom delar av vår familj brukar vara hos mamma över jul och nyår, min dotter fyller 27 dec Jävla dumt datum!
  • HäckHäxan
    figurehead skrev 2010-09-24 20:22:31 följande:
    Bastu CHECK
    Tacogratäng i ugnen CHECK
    Rom & Cola inte check, men snart
    Häxan på besök- check!

Lät jävligt gott!
  • HäckHäxan
    MysTic PrincesS skrev 2010-09-24 20:26:26 följande:
    Känns inte som om jag blir långvarig här ikväll.... seg och jäklig.... och nu började det blåsa satan + regn *en lång ramsa med fula ord*

Ska även vara b-vakt imorgon.... så man bör la vara någorlunda vid medvetande med....
    va måste man vara vid medvetande då??? Jag brukar klubba mig själv som en norsk sälunge.. så får barnen klara sig själva bäst dom vill
  • HäckHäxan
    figurehead skrev 2010-09-24 20:27:22 följande:
    har ni haft åska?

Regnade och åskade jävlar nyss här

Så läckert när det åskar när det är mörkt
    Visst är det, tända ett gäng ljus och bara njuta av ovädret, helt jävla underbart!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D