Inlägg från: Fletcher Reed |Visa alla inlägg
  • Fletcher Reed

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Majuutschi skrev 2010-08-04 23:07:15 följande:

Men då kan det ju inte vara exakt.. O hur ska man hantera sånna fakta. Ska man räkna ut ett snitt per minut eller hur gör man egentligen för att få fram siffran 2 liter? På vilken tid är det uträknat? Obestämd
    Notera att detta test är utfört i en kontrollerad miljö med nya sängkläder som tas om hand direkt efter :P
  • Fletcher Reed
    Majuutschi skrev 2010-08-04 23:09:37 följande:
    Men nu pratade vi medicinska uträkningar... Även om jag inte tror på doktorns metod....
    Tror handdukar, madrasskydd o den plastade frottén drar åt sig vätska som inte kan räknas med genom att vrida ur sängkläderna som doktorn menar r sättet att få en bra uträkning som resulterar i resultatet 2 liter.... 
    Vill man vara riktigt exakt kan man ju köra med plast istället, det drar ju inte åt sig något. Så kör man med inplastad sänghimmel så kan man ta vara på kondensen med :)
  • Fletcher Reed
    Majuutschi skrev 2010-08-04 23:13:47 följande:
    Den metoden kändes mer pålitlig faktiskt... Men jag har fortfarande itne fått svar på frågan om tiden... Det är väl skillnad i  om man utsöndrar nån vätska i 30min o 2½h..... Eller? Oskyldig
    Denna uträkninge är alltså ett genomsnitt, det finns ju isolerade fall då en annan utsöndring kan förekomma. Sedan varierar det ju också på person, vikt, kondition, yttre förhållanden, vätska intag etc eller det samma och tvärtom.
  • Fletcher Reed
    Majuutschi skrev 2010-08-04 23:15:37 följande:
    Men det går ju inte att vrida ur allt.... O tiden fortfarande.. Inget svar ang den... är det ett 2½h marathon så hinner väl en del vätska nästan torka.... Obestämd
    Fletcher Reed skrev 2010-08-04 23:12:04 följande:
    Vill man vara riktigt exakt kan man ju köra med plast istället, det drar ju inte åt sig något. Så kör man med inplastad sänghimmel så kan man ta vara på kondensen med :)
    Men fy så oskönt... Foten i munnen
    Vem fan har sagt att vetenskap är skönt?!
  • Fletcher Reed
    Majuutschi skrev 2010-08-04 23:18:53 följande:
    ahaaaaaa...
    annan utsöndring? Obestämd typ svett? Hmmmmmm
    EN ANNA MÄNGD DÅ!! FÖRLÅÅÅÅÅÅT!
  • Fletcher Reed
    Majuutschi skrev 2010-08-04 23:19:25 följande:
    Ja men ska man få realistiska siffror när det handlar om att ha skönt så bör det  ju vara sköna förhållanden liksom......
    Gnällspik!
  • Fletcher Reed
    Majuutschi skrev 2010-08-04 23:23:27 följande:
    Precis... Muhahahahhahahahahahahahaa!
    Är detta en konspiration? Förvånad
  • Fletcher Reed
    Majuutschi skrev 2010-08-04 23:25:45 följande:
    Nej.. Men vi har nog bättre koll på ämnet än du...... Oskyldig Tyst
    Men skit ner er!! Förvånad
  • Fletcher Reed
    sugar rush skrev 2010-08-04 23:35:34 följande:
    men vilken hyffs
    först skulle ja kissa på mig själv o nu skita ner mig...
    va är min människa för en människa??
    En tjyyyv en tjyyyv!
  • Fletcher Reed
    Majuutschi skrev 2010-08-04 23:34:34 följande:
    Nej det tänker jag inte göra... Blir så äckligt efteråt... Kräks
    Ja de borde väl ni veta Oskyldig
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D