-
Jag får skylla mig själv antar jagIsnogood skrev 2010-08-02 01:59:45 följande:"Ding dong Ding dong"
-
Jag har nog alldeles för många liggandes osedda innan de blir dags för den, beställde precis hem 6 st "nya"Isnogood skrev 2010-08-02 02:03:33 följande:
Nu vet du vilken film du ska kolla på nästa gång det blir filmtime
Bla 4 Jim Carrey och en gammal klassiker med James Belushi :) -
Hönsnät, innanför fårnät och elektrifiera hela skiten!Singel Man skrev 2010-08-02 02:05:27 följande:
undrar det samma, fast omvänt kön då haha, Kanske skall prova binda fast men då får jag nog betald semester haha, alla som anmäler sig för bli bundna ,räcker upp en hand LOL, ..Har du testat växel ström kontra likström, eller höja volten ??
"klappar på hunden istället"
-
Garanterar att det är beställt och levereras postvägledes :)Singel Man skrev 2010-08-02 02:07:01 följande:
Beställa, kallar man det så nu när man tankar
-
"Martha Metts?? Oh yea! The bitch!" Ja han är bra :)Isnogood skrev 2010-08-02 02:11:13 följande:Oooh, jim Carrey är ju Filmguden nummer ETT ju..!
-
Det är något perverst tillfredställande med att få hålla fodralet i handen samtidigt som man beundrar sin samlingSingel Man skrev 2010-08-02 02:14:54 följande:
ush.. låter inte bra, måste va skadligt för miljön , avgaser o slösa på papper hehe...
måste vara bättre tanka......infomation wants to be free
Inget sagt jag tankar eller vet hur man gör LOL......
Jag drar ner persiennerna så ser jag inte om miljön tar skada -
Nej nu ger jag fan i detta. God natt!
-
Det är bara en av de saker jag tänder påIsnogood skrev 2010-08-02 02:20:28 följande:Ja...alla tänder vi på olika saker o ting...
-
Rekommendation: Top Secret med Val KilmerSingel Man skrev 2010-08-02 02:23:00 följande:natti natti...funderar på film , frågan är bara vad.. så många val,
-
Det är ko, när den råmar är bäst :DSingel Man skrev 2010-08-02 02:29:07 följande:
haha jepp skoj film, men nu i "min värld" är en film gammal efter bio release i usa efter 1-2 veckor, så den kändes lite gammal, Men många skratt till den filmen speciellt när dom spelar häst eller var det ko LOL..
En annan favorit är när motståndsrörelsen presenteras. Montage, Chevalier, Chocolat Mousse
Dumheter, det görs helt enkelt inte så bra filmer som det gjordes då. Alla de bästa komedierna är ju från 80- el 90-talet.