Inlägg från: Fletcher Reed |Visa alla inlägg
  • Fletcher Reed

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sugar rush skrev 2010-08-04 02:25:05 följande:
    mm,,, de e ja som e övertrött o borde sovit för länge sen men ja hamna framför en film som ja ändå inte ha koll på va de e för nå dravel så ja få se om den imorron o när ja e trött så har ja en tendens att skratta....
    och svamla oxå... ska sluta nu
    God natt
  • Fletcher Reed
    Isnogood skrev 2010-08-04 17:02:55 följande:
    Det vet du nog...  Drömmer

Snäääääääälla, gör så där igeeeeeen, du e så söt när du skrynklar ihop ansiktet för att få ut det där ljudet
    *mummel*
  • Fletcher Reed
    Isnogood skrev 2010-08-04 17:37:22 följande:
    Skäms Visste inte att det var en sån förolämpning att få höra av mig att du är söt Förvånad

"Låter bli" Tyst
    Det är ingen förolämpning. Men det var inte heller det du menade. Du försöker trampa på min manlighet! Skrikandes
  • Fletcher Reed
    Isnogood skrev 2010-08-04 18:14:05 följande:
    Förlåt då Skäms men va faan ska du promt ha manligheten liggandes ute på golvet för då när jag går förbi dig..?!? Inte MITT fel väl att jag nästan kliver på den när du vräker ut dig så där Obestämd
    Insåg just varför det inte är någon idé att låtsas var något alls. För du kommer ändå vrida det så att det är mitt fel Skrattande
  • Fletcher Reed
    Isnogood skrev 2010-08-04 18:17:33 följande:
    Ja tror att du börjar lära dig hur jag är genom att tänka på hur du är

Sa ju att du måste vara min bortglömda tvilling ju
    Med andra ord kommer vi aldrig komma överens Skrikandes
  • Fletcher Reed
    Isnogood skrev 2010-08-04 18:33:03 följande:
    Är du aldrig överens med dig själv..? Förvånad

Jag är alltid överens med mig själv Drömmer
    Haha jo visst med mig själv är jag ofta överens, vi brukar vilja ungefär samma saker jag och jag

Men om jag och jag och du och du sa komma överens så är vi ju 4 som ska komma överens och då börar de bli svettigt Cool
  • Fletcher Reed
    sugar rush skrev 2010-08-04 18:41:05 följande:

här e de no love.... o ingen fire heller Obestämd
    Tänd eld på grannkåken, hoppa runt utanför och skrik; "The roof, the roof, THE ROOF IS ON FIRE"
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D