Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Majuutschi skrev 2010-08-15 19:52:16 följande:
    För att dom är mesar.. Men jag funderar på att blåsa liv i kryssningstråden o kolla hur många som kan hänga med på kryssning 1/10..
    hmm mesar vet ja inte om vi var hade bara inte möjlighet
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-08-15 19:59:05 följande:
    Har uppdaterat i kryssningstråden så du får ju kolla om du kan få tag på barnvakt o sen skriva upp dig!
    hehe japp fixar sonens pappa för kryssning ska ja på Om ja har kille får väl han skylla sig själv vill träffa er Och då kanske man tappat några kg med
  • sonen08

Ja var inte med räknad MED FLIT!!!!!!!!!!!!!! på deras jävla resa...... Nu har ja brutit kontakten.....

• sonen08
    Breathless skrev 2010-08-15 20:39:04 följande:
    Hur mås det här då?

Har ni haft en bra dag?
    just nu mås de skit åt helvet.. annars är allt bra
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-08-15 20:42:44 följande:
    trist och tråkigt att de har gjort så mot dig,
    Borde INTE vara förvånad... inte första gången de sårar mig... MINA egna föräldrar.... En av anledningarna till att ja flyttat sååå J****vla långt ifrån dem för slippa ha kontakt med dom...

är heelt ensam just nu
  • sonen08
    Breathless skrev 2010-08-15 20:50:41 följande:
    Ajdå. Vill du beräta vad ni bråkade om eller vill du bara försöka bearbeta det själv?
    figurehead skrev 2010-08-15 20:49:03 följande:
    ja, jag håller med
    Skrattande
    oj ska ja ta de som var nu eller de som vart sen ja var barn.. min mamma är en idiot alltid vart och kommer nog alltid vara de... ja är enda barnet som är de "svarta"! fåret sen ja var 7 år då ja bråka o va stökig hemma.. sen ja flytta fårn stan så är ja den enda som inte räknas till familjen längre... nu handlar de om en resa som alla är tillfrågade utom ja.. ja räknas inte in.. de ska vara barnfritt men 2 av mina kusiner samt mina 2 bröder ska med.. men ja är INTE välkommen syrran ska jobba så hon ska ej med.. superkul.. så nu fick ja nog igen... denna gången kommer ja inte vika mig och ta upp kontakten som ja gjort de senaste gångerna.....
  • sonen08
    lilla abc skrev 2010-08-15 20:50:10 följande:
    haha, lite förnedrande för alla stackars killar tycker jag... 

behöver ni/vi mammor inte vara snygga, trogna och fräscha osv...? :P  
    snygg hmm kan nog bli trogen japp fräsch ja jag duscha för nån timma sen räcker de
  • sonen08

Nu gråter ja i gen dock av lycka... Mitt ex sonens pappa frågade om ja ville följa med han till lalandia med sonen ååååå va glad ja blir även om vi inte är tillsammans vill ja ha en bra kontakt för sonens skull.. och få se han busa o leka där med sin pappa är lycka för mig gråter ännu mer....

• sonen08
    Breathless skrev 2010-08-15 20:59:04 följande:
    Vad var deras ursäkt för att inte bjuda med dig?
    för ja har barn.... så räknades ja inte med...
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-08-15 21:07:18 följande:
    så dina föräldrar vill inte ha någon kontakt med sitt barnbarn?
    de har inte brytt sig o komma på 2 av hans födelsedagar.... de är ursäkter på ursäkter.. men ja ska sätta mig på tåg o åka upp 36 mil de tycker de ja kan göra...

nej nu har ja o exet planer lalandia och en tur till tysklan i höst
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D