Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Solstralen83 skrev 2010-08-15 18:30:00 följande:
    vad gör ni andra här inne i Tråden??

Pluggar , Jobbar , Mammalediga m.m.
    Sonen är ledig mån-tis sen är de dagis igen Mjukstart med 15 h fram tills ja börjar plugga den 30 aug
  • sonen08
    sonen08 skrev 2010-08-15 18:37:31 följande:
    japp ska bli kul Hade tänkt åka tidigare i sommar men ej blivit av.. men nu ska vi det Gör de för sonens skull så han får åka massa karuseller
    ska nog upp den 11 sept
  • sonen08
    Solstralen83 skrev 2010-08-15 18:40:54 följande:
    Låter kul , skönt haft lite semester.
    Vad ska du plugga då?
    japp Ska plugga lean production men hoppas komma in på reservplatsen till fritidspedagog... men ska anmäla mig till den ja kommit in på och hoppar av om ja kommer in på reservplatsen.. annars får ja plugga lean production...
  • sonen08
    Solstralen83 skrev 2010-08-15 18:45:56 följande:
    Vad är det då ? Vad blir man när man gått klart den kursen Lean Production ? Hur lång är den ?
    Låter ju smart idé de där !
    Hoppas någon hoppar av då eller något på den fritidspedagogkursen

Själv jobbar man som alla andra inom vården känns de som.
    Läste vårdprogrammet på gymnasiet sen jobbar sen jag tog studenten.
    Jobbat med lite av varje inom vården , behandlingsassisten , på ett sjukhus , vårdcentral & äldreboende.
    den är på 2 år och va man blir hmm ingen anning... hehe... inom något med indrustri/företag om ja fatta de rätt.. trodde de skulle vara något helt annat men men vill helst gå fritidspedagog då ja la in en sen ändring och la den som första handsval efter många turer av beslutsångest hehe.. men ska tacka ja till platsen ja kommit in på sen hoppas komma in på den andra...
  • sonen08
    Solstralen83 skrev 2010-08-15 19:06:48 följande:
    Okej
    När får du besked? Om de andra valet?
    ja får besked efter uppropet om de nu finns nån ledig plats annars hör de inte av sig alls...
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-08-15 19:06:27 följande:
    Lean Production är ett kvalitetsverktyg,

man analyserar ett arbetsflöde och ser vart man kan hitta förbättringar.
    okej då vet ja vem ja ska anlita när jja INTE fatta
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-08-15 19:29:44 följande:
    Vad irriterande... Förstår inte hur man kan behandla sin egen familj på det sättet...
    japp men fick precis en klapp på kinden av världen bästa son och de väger upp mer än va min familj gör Ja ger all min son all kärlek ja kan ge Den ja inte fick som barn.. Min son ska veta att hans mamma finns där I alla väder oavsett va som händer.. så ska min sons hälsa och välmoende vara mitt prio 1... Aldrig att han ska gå igenom samma helvete som ja fick gå igenom... älskar min son som tusan...
  • sonen08
    Solstralen83 skrev 2010-08-15 19:10:26 följande:
    Väntan känns väl lång ?

Vag gör era barn nu? Ålder?
    min son busar just nu i soffan han är 2½ drygt elelr ja han blir de den 7 sept
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-08-15 19:43:35 följande:
    Det är bra det.. Man ska ju lära sig av sina erfarenheter o försöka göra det bättre för sina barn liksom...
    japp ja gör allt som INTE min mamma gjorde för mig...och ja kommer minnas sonens uppväxt till skilland från henne....
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-08-15 19:52:16 följande:
    För att dom är mesar.. Men jag funderar på att blåsa liv i kryssningstråden o kolla hur många som kan hänga med på kryssning 1/10..
    ja är gärna på det då hinner ja planera och fixa barnvakt
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D