Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Här kör vi på med potträningen En yttepytte liten olycka i förmiddags i kallingarna knappt så ja märkte den när ja skulle lyfta ner han från bordet.. var bara snabbt in på pottan så kissa han där ingen olycka sen dess Och nu har han vart utan blöja sen bajsblöjan som ja inte kommer ihåg imorse när hehe men mellan mellan runt 8-8.30 åkte blöjan av sen har han bara haft blöja när han sovmiddag

Nu kan han ju säga jaaa med så frågar ja om han vill kissa är de antingen jaa eller neeej... Skönt att han äntligen säger jaa med hehe

• sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-15 14:35:20 följande:
    Duktig kille

Min är torr på dagarna nu. Visserligen händer det nån olycka ibland men sånt händer. Han kan t o m sova en stund utan olyckor. Tycker även att nattblöjan är mer torr nu så snart kanske den försvinner med?
    okej kommer köra på utan blöja hemma när han inte är på dagis.. kommer be dem erbjuda han gå på pottan och fråga han med.. men han får ha blöja där än så länge,...
  • sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-15 14:42:13 följande:
    Varför det? Om du kör utan så kan de med. Jag sa till på dagis att jag börjat pott träna och då körde de även på min linje. De kan ju åtminstone se hur det går
    De lär bli massa kissolyckor på dagis.. då han inte alltid säger till och de har inte kanske tid att hålla koll på han... ja har de lätt då ja ser när han börjar "halv" kissa som ja kallar de i kallingarna sen snabbt in på pottan..
  • sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-15 14:48:10 följande:
    Fast de lär sig av olyckorna med, det är obehagligt att vara blöt. Sen är det bara att ta med ett gäng kalsonger + byxor till dagis så de kan byta vid ev olyckor
    ja vi får se.. hur vi gör.. de kommer nog erbjuda han pottan men hemma kommer vi köra på.. nu kissa han en "halv" olycka när han leker glömmer han av att han ska gå på pottan när man inte påminner han...
  • sonen08

Hatar är ett starkt ORD men just nu gör ja de mot min EGNA familj......

• sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-15 17:54:49 följande:
    Vad har hänt?
    inget mera än min egna mamma är den största idiot som gått på jorden... sen ja var barn har ja vart de svarta fåret och nu har ja fått reda på halva släkten ska på en resa och ja är inte ens tillfrågad... ja existerar inte
  • sonen08
    Solstralen83 skrev 2010-08-15 18:05:22 följande:
    Oj Förstår du är besviken.
    Vart ska dem resa , alla urom du får följa med? TASKIGT
    mmm. de ska till spanien.. kostar 2000 kr per man... men ja är INTe tillfrågad...
  • sonen08
    Solstralen83 skrev 2010-08-15 18:09:29 följande:
    vad sa dem till dig då? Ignorera dem dig bara ? Ifrågasatte du dem ?
    jah bara jaha och ja då??? räknas ja inte med.. men du har ju ändå inte råd så vi sket i o fråga dig... eller har du 2000 kr??? ja bara näää men hade ni sagt till mig från början hade ja ju kunnat spara ihop till de..
  • sonen08
    Solstralen83 skrev 2010-08-15 18:16:18 följande:
    fast du kankse inte hade råd tycker jag du borde blivit tillfrågad. Tanken som räknas heter de. Och som du sa du kunde sparat om du hade vetat detta , för 2000:- är ju inte alls mycket!
    nej o nu när ja ska plugga har ja råd.. men men tänker skita i de nu och åka med sonen till liseberg och ha en mamma/son dag istället...
  • sonen08
    Solstralen83 skrev 2010-08-15 18:23:31 följande:
    Vad kul det låter , jag var där uppe för 1 månad sen med min busunge + lite vänner / deras barn. Jätteskoj , skönt komma hemifrån lite.

Tycker din familj eller ja mamma kan be om ursäkt , så beeter man inte sig!
    japp ska bli kul Hade tänkt åka tidigare i sommar men ej blivit av.. men nu ska vi det Gör de för sonens skull så han får åka massa karuseller
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D