• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Huuumm..tror jag får börja vara online när ni andra är det..så det slipper se ut som jag har kapat tråden alldeles FlörtTungan ute

• Cee
    jejosa skrev 2011-01-19 10:27:55 följande:
    hehe.... I'm online nu ju efter ett möte o lite telefonsamtal
    Tur att du fick in ngr inlägg du också... FlörtTungan ute

Jag försöker avboka en tid på BVC via deras hemsida... men kan omöjligt hitta, man kommer bara runt, runt, runt :S
  • Cee
    trolletsmamma skrev 2011-01-19 10:32:10 följande:
    Ska få hjälp av klasskompisar imorgon

25 min senare o 135 kalorier lättre träningen avklarad nu ska jag hoppa in i duschen och plugga inför redovisningen imorgon..

samt plock ihop skolväskan så jag inget glömmer inför imorgon

Måste fixa en sak imorgon o kolla en grej.... är skitnervös..... Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
    Skönt att ha tränat lite... o skönt när det står hur mkt man brännt =) Alltid lite peppande =)=)=)

Kommer säkert gå kanorners i morgon ska du se, det där fixar du galant =)=)=)
  • Cee
    trolletsmamma skrev 2011-01-19 10:37:40 följande:
    japp hade tänkt stå i 30 min men orka fn inte hehehe....

ja jag hoppas med det kommer gå kanon imorgon i skolan

är lite nervös för det andra.. gaaaaah lite nervis för det faktist...
    Nu blir jag juh nyfiken..vad e det för "annat" du ska hitta på?? Tungan ute
  • Cee
    jejosa skrev 2011-01-19 10:38:48 följande:
    hehe ja... andra måste ju få en syl i vädret med

nejda... jag sitter här i bakgrunden som vanligt o är helt tyst Drömmer

hmm... kanske är likabra att ringa bvc??
    Njae..de har tre nummer o mao tre sköterskor.. bara det att den första har inbokade besök hela dagen o är inte tillgänglig, den andra jobbar deltid och är inte där idag och den tredje är på tjänsteresa :S SUCK!
  • Cee
    trolletsmamma skrev 2011-01-19 10:42:20 följande:
    inboxar dig.
    SPÄNNANDE Skrattande
  • Cee

Har kommit på en bra terapimetod... insett att jag inte kan hålla mig borta från grodans nya bekantskaps ( som också är min gamla bekantskap) fbsida.. så varje gång jag går in på den så mumlar jag ngt i stil med "Jag spyr på dig" eller "Jävla f*tta" Tungan ute Blir det riktigt illa får jag väl börja skrika *hehehehehehehe.. o sen blir det psyket nästa, men det brukar väl vara söta manliga vårdare där som e  sååå omtänksamma o uppmärksamma på en, så då blir jag juh nöjd Tungan uteTungan uteFlört

• Cee
    jejosa skrev 2011-01-19 10:47:08 följande:
    meeeh.... vad tröttsamt.... ring växeln o förklara läget??
    Mmm..får väl göra det i värsta fall :S Tur man VABar idag så man har tid att avboka en tid hos dem Tungan uteFlört
  • Cee
    jejosa skrev 2011-01-19 10:47:08 följande:
    meeeh.... vad tröttsamt.... ring växeln o förklara läget??
    Blev ett samtal till återbudscentralen... men e juh hopplöst med en ny tid då, för då skickar de bara ut en ny o e juh högst troligt att det blir en tid jag inte kan då heller iom att man jobbar på dagarna :S Ja,ja..det är ett senare problem..nu är det avbokat iaf =)
  • Cee
    jejosa skrev 2011-01-19 11:06:22 följande:
    ahh... det finns en sån

japp, bättre än ingenting...

hua... nu börjar en sån som jag bli hungrig!!! :S
    Dags att äta lite lunch =)

Vi ska också se till att få i oss lite nu =)
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D