• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

racer x3000 skrev 2011-01-15 23:42:39 följande:
    Tycker dom har lyckats göra den riktigt bra.
    Mmm..verkligen!! Inte hört den förut.. =)
  • Cee
    cajsasmamma skrev 2011-01-15 23:48:34 följande:
    Just nu vill jag vara på ett fullsatt dansgolv och bara dansa lossSkål
  • Cee
    racer x3000 skrev 2011-01-15 23:45:13 följande:
    Fast denna är helt , ja jag vet inte vad

" target="_blank">

Tyckte den var rätt skön..men liite för snabb...  men gillar växlingarna i den annars =)
  • Cee

Nähä..nu ska jag städa :S Måste plocka lite så det blir lite ordning till kalaset i morgon... o ungarna har inet somnat än så kan ändå inte krypa ner... så lika bra att få lite nytta gjord...

Ha det såg gott o TACK för sällskapet i kväll.. precis vad jag behövde =)=)=)
    KRAAAAAM på er!!

• Cee
    racer x3000 skrev 2011-01-15 23:55:56 följande:
    Sån där musik ska va så snabb tror jag minsann
    Cee skrev 2011-01-15 23:53:23 följande:
    Nähä..nu ska jag städa :S Måste plocka lite så det blir lite ordning till kalaset i morgon... o ungarna har inet somnat än så kan ändå inte krypa ner... så lika bra att få lite nytta gjord...

Ha det såg gott o TACK för sällskapet i kväll.. precis vad jag behövde =)=)=)
    KRAAAAAM på er!!
    Ha 're..
    Jo den ska väl det... men tycker det e lite svårt att dansa till...blir mest skutt ;P
  • Cee
    cajsasmamma skrev 2011-01-15 23:58:44 följande:
    Bye bye och på återseende

Hoppas att du får en trevlig dag imorgon med kalasandet !!!
    Tackar...o det samma.. även om det e utan kalas =)
  • Cee
    1manswoman skrev 2011-01-16 13:22:19 följande:
    näm schema ändringar på jobbet gjorde att ja börjar imorronbitti istället för tisdagkväll :/
    men men... ja är snart tillbaka här
    Men suuuuger då!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Nu blir jag riktigt HAPPY!!! *tjiiihuuu ;P
  • Cee

Antiklimax till max här... laddat inför kvällens inbokade möte med "grodan".. dags för ett litet "prat".. men så ringer han o säger att han nog inte kommer :( Han har gjort sig illa o kan knappt gå o har haft hög feber :S O joo..efter hans berättelse så tror jag honom.. fast alltid kommer juh tanken om han hittar på,... har juh levt med en lömsk ljugande jäkel förr..o sånt sätter sina spår :S

Men men.. blir väl inget i kväll.. men han skulle försöka o se om han kanske kunde lyckas komma hit senare OM han kände sig ngt bättre.. för min dotters skull, så hon slapp bli så ledsen.. :S Men då lär han juh bara var här en kort stund så jag kommer iaf inte få mitt närhets och bekräftelsebehov tillgodosett..o att sen klara av en hel vecka (hans barnvecka) utan ngn kontakt.. det här blir tufft :( hade behövt lite försäkran i kväll... :S

O tänk om han ngn gång kunde uppoffra sig lite för att komma hit för min skull... för att jag behövde :S men tur han iaf försöker för lilla gummans skull iaf :)

Usch..tungt nu.. o nu logga han in som invisible på msn... undviker mig...  fast visst vi pratade juh nyss i telefon 15 min.. så man får nöja sig med det lilla som vanligt :S

Vi har iaf haft ett härligt kalas för lillstumpa m familjen.. =)=)=) Synd bara att sådant här ska behöva lägga sordi på stämningen :(

Hoppas ni andra har haft o har en riktig suuuperhelg =)=)=)

• Cee
    trolletsmamma skrev 2011-01-16 16:54:00 följande:
    oj... en sån person hade jag inte orkat dejta.. som inte kan stå för allt... undviker dig på msn vill inte prata om viktiga saker.. jag hade satt ner foten för länge sen... men det är jag
    Njaee... han kan juh inet rå för att han fick ont..

MEN att han undviker mig på msn har jah svårt att ta!! kan förstå att ,man inte alltid orkar o hinner.. men man kan då skriva det istället för att fega... :S

O att prata om en relation förstår jag också att det e lite svårt...  han har själv från början sagta tt han inte är redo för det o att det här kom som en suprise att det blev som det blev mellan oss... MEN jag vill ha RESPEKT!! o jag vill att han ska VILJA, att han ska UPPSKATTA o att han tom ska LÄNGTA lite o även BRY sig om!
    cajsasmamma skrev 2011-01-16 17:12:42 följande:
    Nu får du ladda om tills nästa vecka då ska du ta dig ett rejält snack med "grodan"

Härligt med kalas.. Bara man slipper slava i köket själv

Jag har haft en bra helg , har hunnit med mycket som har blivit liggande en längre tid... Bäst av allt är att jag har hunnit trimma våran hund
    Ja du.. får väl försöka med det.. just nu är jag bara trött... utbränd.. tror inte han kommer..orkar inte hoppas..o som sagt jag får nog inte "mitt" även om han skulle titta förbi.. jag har tröttnat på att hoppas :( Det gör ont..men samtidigt får jag ett hopp om att jag en dag kommer tröttna o inte känns så här mkt för honom längre :) på gott o ont :/

Mmm..kalaset blev över förväntan..sååå mysigt o trevligt o härligt =)=)=) Jag vart sjukt stressad in i det sista..men köpekakor o köpetårta (som mamma betalade) gjorde det hela smidigt =)=)=)

Lillstumpa vart också nöjd med sina paket o fick mkt roligt att pyssla med så trots att hon nu blev besviken po ledsen över att "grodan" inte kommer  så har hon annat att tänka på <3

Vad skönt med sådana helger när man äntligen lyckas hitta tidne o orken att få undan både det ena o det andra...o att som sagt, trimma hunden, det är skönt nä det äntligen blir av =)
  • Cee
    trolletsmamma skrev 2011-01-17 09:43:09 följande:
    tack men kan inte gå vidare till installerationen av en annan nyckel utan den stoppar bara.. så kan ej hitta de där fönsret till där man skriver in nyckel...
    =( Usch! Vad frustrerande när allt strular så där :( Hoppas det löser sig snart så du kan skriva ditt arbete! Kram!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D