• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

SkäggBiffen skrev 2011-01-19 18:35:02 följande:
    Jefla kackel här som vanligt.. Get a life
    This is my life!!! Tungan ute My VABlife Flört
  • Cee
    jejosa skrev 2011-01-19 18:37:05 följande:
    ja visst är det huvudsaken att barnen mår bättre MEN hon behöver ju en mamma som mår bra oxå... ta lite lungt en smula?? är det nått som funkar på jobbet??
    Njae..måste gå i morgon för e chefens lediga em o jag e enda anställda... o det kan bli rätt körigt..men e bara gilla läget. Jag gillar juh mitt jobb så det reder sig nog =)
  • Cee
    jejosa skrev 2011-01-19 18:38:12 följande:
    haha... man vill ju inte falla i onåd ;P
    Nää..det e bäst att du sköter dig..man ska aldrig reta upp a redhead!!! Tungan uteFlört
  • Cee
    Fairwind skrev 2011-01-19 18:38:30 följande:
    För alla er som inte gillar Morgondagens utmaningar
    Här är lösningen!

Jag beställer en maxiburk med ens Tungan uteFlört
  • Cee
    jejosa skrev 2011-01-19 18:41:44 följande:
    hmm... vad dumt att det bara ska gälla militärföräldrar!!

det känns inte som om det är nästgårds med mig annars hade dottra din fått vara hos mig... skulle vara trevligt o bryta av o ha en tjej i huset - har ju bara killar här Tungan ute
    Hehehehehe.. mmmhmm..ngn som kunde springa runt o leka prinsessa m dig ;P Fast hon leker helst med grabbar min lilla tös...  Flört

TACK för omtanken gumman! Men som du säger..jag bor långt bort.. smålands djupa skogar, bara ngr mil från MP...så därför jag måste fjäska lite för henne ibland så hon inte kommer o hemsöker mig nu när hon e så lättirriterad Tungan ute
  • Cee
    jejosa skrev 2011-01-19 18:44:27 följande:
    oki... men ta det en smula lugnare?? bara 2 dagar kvar till helgen o det vore ju illa ifall du låg däckad hela helgen då du behöver vila upp dig ist... :/
    Jobbar juh lördag med iofs.. Tungan ute

Men kommer det kunder o varor så bara måste de/det tas om hand..så inte så mkt man kan göra åt saken... Men det är ingen fara! Looovar!!

TACK för omtanken!! Skrattande
  • Cee
    jejosa skrev 2011-01-19 18:46:13 följande:
    haha... har provat ett par år att vara rödhårig men har landat i mörkbrunt... betyder det att jag är lugn o snäll?? ;P
    *hehehehe... ngt lugnare är du nog... men kanske e du bara lömsk under fasaden Tungan uteFlört
  • Cee
    MysTic PrincesS skrev 2011-01-19 18:48:00 följande:

Hemsöka? Jag? Aaaaldrig.... Oskyldig

Terra däremot..
    Nej då... ojdå.. var inte jag som skrev det där... jag blev tvingad... jag bara skojja..jag menade det inte.... slå mig inte!!!!!! Tungan ute
  • Cee
    jejosa skrev 2011-01-19 18:48:53 följande:
    hehe... killarna skulle nog gilla att ha en liten tjej att leka med... då kanske det inte blir så våldsamt heller :/

aha... ja där bor inte jag... jag håller till i gnällbältet
    Jo..anade att det var ngnstans där med tanke på din "lilla" biltur igår :S
  • Cee
    jejosa skrev 2011-01-19 18:49:49 följande:
    haha... ska tillägga att jag är born blond
    Mmmhmm...värsta sorten..lömska som fasen!!!.. man vet aldrig var man har dem Rynkar på näsanTungan ute
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D