• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sonen08 skrev 2010-07-17 02:18:41 följande:
    haft en toppen kväll äääääääääääär på strålande humör
    Häääärligt!
  • Majuuu
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-17 20:10:00 följande:
    Du är inte ensam Obestämd

Försöker lösa problemet med att få in en säng i frysen Drömmer
    Vilken bra idé.. Synd bara att jag har en kyl/frys så jag får nog inte ens plats om jag skippar sängen o viker mig dubbelt..
  • Majuuu
    Olle skrev 2010-07-17 23:12:45 följande:
    Vilket skit. Jag föll redan på krav nummer 2. ;)
    Vilket knas..
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-17 23:09:05 följande:
    Fick kommentarar igår från 2 killar men men nu i veckan ska ja köra håååård träning nu ska mina 10 kg väck Ska ja plugga vill ja ha lyckats sååå mycket som möjligt att de ska försvinna blir zumba häär hemma och promenader och cykelturer sååå på lördag hoppas ja komma under mitt delmål så ja väger under 90
    Härligt..
  • Majuuu
    Isnogood skrev 2010-07-18 12:35:39 följande:
    O så spammade jag tråden... Skäms
    Men vi gillar det..
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-07-18 10:45:14 följande:
    Vad tänker du på då?
    Tänker på massa för- o nackdelar osv med lammköttet.. Har aldrig pallat långdistans o nu har vi ju dessutom båda barn så vi kan ju inte ses speciellt ofta o speciellt inte när jg börjar plugga dessutom... Men, en dag i taget som han säger... Men sen igen är ju han ritkigt kär så......
  • Majuuu
    Isnogood skrev 2010-07-18 12:27:16 följande:
    Attans...fast...det kanske e allt det där gröna..?

Inte för att ja e utseendefixerade på något sett eller så.... men när ja kollar på din avatar så tycker jag faktiskt att det känns liksom bara si så där en aaaaaaaaaningen för mycket grönt....så, om du kan dämpa det så kanske det kommer gå sååå mycket bättre med kravlistan Drömmer 
    Ja eller byta ut det till en "riktig" bild..
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-07-18 20:41:35 följande:
    Var inte Maja riktigt kär också då?
    Nej, småkär.....
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D