• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sonen08 skrev 2010-07-14 21:14:55 följande:
    hehehehehehhe svävar på ROSA moooln Hoppas hoppas hoppas verkligen han kommer in til stan på freeedag... Han ääääär såååå gullig och sååå snygg juuu.. Och han tror vi kommer matcha perfekt men men de återstår ju o se
    Får hoppas det går bra..
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-14 21:25:53 följande:
    Japp ja med de ja gjort är o ändra lite i min studieplan... får se hur de går....har ångrat mig lite men står fortfarande som antagen på de ja kom in på men har tagit beslut att ja hellre vill bli fritidspedagog
    Oukeij.. Hoppas det löser sig med allt sånt oxå..
  • Majuuu

Nu vill jag snabbspola tiden.. Så jag tror jag ska gå o lägga mig vid 22 så imorn kommer snabbare..

• Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-14 21:41:56 följande:
    Fiiiina Ska med fixa brillor nästa månad Denna månaden blir de shopping av höst kläder till sonen och ja ska unna mig mera kläder Har hoppat de dessa 2 år så behöver liiiite nytt i min garderob
    Tackar.. Det är det seriösa paret.. Skaffade ett par "tjockis-brillor" oxå som ska få bo i bilen..
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-14 21:40:54 följande:
    tack Hope so too Me har fortfarande tackat ja till de andra utbildningen så får se hur de blir. men men får se hur d eblir med heeela balettten.
    Sålänge man inte tackat nej så har man ju möjligheterna kvar elelr hur man ska säga..
  • Majuuu

Nej.. nu ska Prosit sova... Lär bli väckt 6 imorn igen så det är väl bäst att lägga sig nu även pga det..
    Känner mig lite pirrig så jag hoppas jag kan somna..

Gonatt o sov gott!!!
    Kraaaaaaaaaaaam!!!

• Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-15 09:46:48 följande:
    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ÄR sååå arg lessen och besviken just nu....FINNER inga ord.....IDiot är va alla killar är!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Han har ljugit mig rakt i ansiktet juuuuuuuuuuuu. HAN HAR FLICKVÄN!!!!!!!!!!!!!! han har ljugit för mig att han är singel................. När en person gör såååå sjunker de vekrligen i mina ögon... Hatar otrohet och skulle ALDRIG vara med en kille som vill vara otrogen....NEVER EVER!!!!!!!!!!! de var min dags nyheter..................Tur de regnar ute för just nu suger liiiivet..............
    Vilken skit!!!
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-07-15 10:43:53 följande:
    WOOOOOW!!! Verkligen JÄTTEsnygga gumman!! Passade dig perfekt!!! Ser KANON ut!!!
    Tackar tackar..
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-15 10:48:48 följande:
    ja och han bara sa att han hade flickvän sen ville han ändå träffa mig...känns som allt han sagt de senaste dagarna vart bara lögner....känner mig sjuuuukt besviken och sårad.... va hans avsikt var egentligen.....Fattar inte varför alla karlar ska spana och flirta med tjejer när de har flickvän.......Varför INTE dumpa dem först istället... de sårar ju 2 människor som är värda meeer än såååå....NEj han har sjuuuunkt lååååångt ner i mina ögon kommer never prata med han.....
    Han är inget att ha.. Kan han göra så mot henne skulle han ju kunna göra lika åt dig... Usch fy o blä! Skrikandes
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D