• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

MysTic PrincesS skrev 2010-07-13 21:57:41 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-98/m53470149.html

Ett bevis på att solen inte är bra för vissa
    Shit... Folk är ju inte kloka... Själv önskar jag att jag kunde smörja mig med solskyddsfaktor, men jag är ju allergisk.. Skrikandes
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-13 22:03:35 följande:
    nopp han skulle se om han kunde ta sig till stan han bor 42,6 km ifrån mig Så han ville dricka när hanvar i stan de är ju fest dygnet runt plus smens spelar på fredag och om han kommer in och får skjuts hem eller sovplats i stan så skulle vi ses VIll inte lova sängplats här känns som de går för fort dååå....vill ju ta de lungt och han är på samma våglängd och vill med dejta och ta de lungt Men han är såååå snygg ju.... dregglar över han igår trodde han skulle vara en av de där mindre snygga killarna som ja pratat med och som stött på mig... Men att ja skulle lyckas få en riktigt hunk som tycker ja är SNYGG hehehe de trodde ja aldrig...eller så är han blind
    42,6 km? Det var exakt.. Får hålla tummarna att han fixar sängplats så ni får ses!

Mitt lammkött bor 1h bort.. Men vi tar det inte lika lugnt.. Han sov ju här redan i fredags även om det var väldigt oplanerat.. Känns så himla bra så det nästan känns overkligt... Drömmer
  • Majuuu
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-13 22:15:57 följande:
    IQ saknas hos vissa fick en snygg pik... om min avatar... människan tror på allvar att jag har sådana brillor Förvånad och när det påpekades försökte hon rädda det genom utseendepik...

Får du reaktioner på alla solskyddsmedel?
    ja jag såg det... Helt sjukt.. :-S Dessutom är ju din bild är ju skitsnygg..

Allt med solskyddsfaktor.. Får utslag. Men barnsolkrämerna är mycket snällare än dom för vuxna eller dom ansiktskrämer som dom blandat i lite solskydd i..... Det är värst i ansiktet.. Jag bränner mig som tur sällan, men det är ju inte så att jag ligger o pressar i solen speciellt ofta heller....
  • Majuuu
    Malena79 skrev 2010-07-13 22:21:56 följande:
    Ja du det där med killar förstår jag mig inte alls på.... Träffade en kille i kväll som jag träffade förra veckan oxå. Efter den dejten bestämde vi att vi skulle vara kompisar bara. Har tittat på film i kväll och inte verkade han ju så intresserad av att bara vara kompis
    Knaskillar... du får ju fundera på vad du vill..   Känner du att det känns lite knas med nån så skippa den killen. Orka lägga ner massa energi på att tolka en knaskille liksom..
  • Majuuu
    Malena79 skrev 2010-07-13 22:22:26 följande:
    Så himla glad för din skull
    Jag oxå.. Känns overkligt.. Tur jag får massa sms o pratar med honom varje kväll så jag vet att det inte är en dröm. Drömmer Vet inte om jag nånsin träffat en så vettig människa i hela mitt liv...
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-13 22:25:28 följande:
    heheh den där fick ja äta upp att ja bränner mig sällan brände ju mig som tuuuusan så kommer never ever gå utan solskydd på stranden mer... Men just nu är de allt annat än strandväder moln och lite svalare sååååå skönt
    Man får vara lite försiktig med solen, speciellt om det blåser lite för då blir man inte lika varm heller... Det är då det är farligt för man känner inte när det bränner.
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-13 22:34:03 följande:
    jo men ja tänkte ju som så att ja behöver inge skydd för ja klarar de ändå.. men nej har inte vart så i solen innan som ja är på stranden i sååå måmnga timmar utan skugga eller ja du fattar.. men nu kommer ja smörja mig med 50 på ryggen och 15 på resten av kroppen för att slippa bränna mig samt att vi har parasollet nu med.
    Det är bra det..
  • Majuuu

Nu är det sovdags.. 23 är gränsen jag satt.. Inge senare än så nu om det inte är nåt speciellt alltså..

Nattinatt o sov gott allihoppa!
    Kraaaaaaaaaaam!

• Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-14 11:04:00 följande:
    hoppsan nu har ja säkert gjort något dumt men men får se hur de blir i slutändan..
    Vad har du gjort? *nyfiken*
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D