• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

MysTic PrincesS skrev 2010-07-15 21:24:54 följande:
    Dagens nyheter från MP:

Efter morgonens VC-besök kan jag se fram emot ytterligare en massa besök. Först en remiss till öron näsa hals, iofs inte oväntat. Andra remissen går till barnmottagningen för hans blåsljud som upptäcktes ganska direkt idag. Var hos läkare i höstas, då hörde han något, inför op i feb tog jag upp det inför narkosen. Den läkaren ringde upp den förste, som påstod att det var inget. Men nu är det det iaf???? Så just nu känns livet bara pest Gråter
    Vad jobbigt.. Kraaaaaaaaaaaam!
  • Majuuu
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-15 22:22:09 följande:
    Tror inte Ts stör sig på att vi går lite ot här... Drömmer
    Självklart får ni prata om vad som helst här...
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-16 08:19:45 följande:
    kommer inte träffa han...Idag är de partyyyyyyyyyyyyyyy
    Härligt.. Alltså party, inte han...
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-16 08:23:38 följande:
    heheh aaaaaaaaaaaa har inget hört från han igår... men han ska tydligen dumpa henne.... kan sträcka mig som vän men inte kommer ja träffa han som dejta me tanke på att han redan ljugit för mig.....
    Nej precis.. dom kan säga att dom förändrats men jag tror inte på sånt.. Har man varit otrogen en gång så har man "förmågan" att vara otrogen o då finns det alltid en risk att man är det igen... Fy för otrogna svin!
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-16 08:35:16 följande:
    men han har ju inte vart "otrogen" han hade suuuperdåligt samvete för att han ljög att han hade flickvän... Hade han vart som andra killar så hade han struntat i och sagt de och bara kört på så han var ju ärlig men ändå rätt sent 2 veckor för sent.. Tur vi inte hann träffas eller så.. Men ja är kluven för om han var ärlig och ska dumpa henne...eftersom han har inte dom rätta känslorna.. men men får väl se om de dyker upp mer mail från han... skrev att han kan glömma flirta med mig så länge han har tjej vi kan prata på msn men de är enbart som vänner.
    Men om han ljugit om det så vet man inte inte vad mer han ljugit om o hur många andra han oxå flirtat med o kanske tom träffat... Men jag kanske bara är väldigt negativ mot otrohet o drar gränsen för otrohet lite tidigare än andra.....
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-16 14:55:44 följande:
    Fått veta hur allt ligger till nu av  han..
    Jaså?
  • Majuuu
    Prosit-nytt

Prosit har ont i huvet o är trött.. Menmen, så kan det gå när nåns väckarklocka ringer vid  5....

Annars har Prosit o kidsen busat hela dagen när vi lekt husvakt.. Hela lilla familjen på studsmattan samtidigt.
  • Majuuu

Nu ska denna trötta Prosit gå o lägga sig..

Nattinatt alla o hoppas dom som är på party har kul!

Kraaaaam!

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D