• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Cee skrev 2010-07-11 21:10:05 följande:
    visst är det hääärligt när man möter ngn sådan..som man kan tala helt öppet med..inga spel... såå skönt!!!
    Ja verkligen.. Kan verkligen vara helt mig själv med honom o det känns skitbra. Nu längtar jag massor till på torsdag... Drömmer
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-11 21:14:58 följande:
    Håller tummarna för PROSIT MED imorgon fåååår vi förhoppningvis besked vi vill haaaaaaaaaaaaa
    Ja jag håller tummar o tår för oss båda..
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-11 21:17:38 följande:
    ja jag kolalr titt som tätt hehe men de släpper väl inte den förrän imorgon eller man kanske ska sitta vaken till 00.01 o se om infon syns då
    Jag tror inte jag pallar vara uppe så länge... Får kolla imorn helt enkelt.. Om jag hinner nångång medan lillisen sover alltså..
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-07-11 21:19:10 följande:
    Det förstår jag..hoppas ni får suuupermysigt då =)=)=)
    Det får vi säkert.. Kommer ju inte kunna ses superofta eftersom han bor 1h bort o har sin son på 100%, medan jag har mina barn på 75%.. Men han har en mamma som kan ställa upp som barnvakt..
  • Majuuu
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-11 21:45:13 följande:
    Nu verkar åskan komma hitåt med.... både skönt och jobbigt... åskrädd ju Rynkar på näsan
    Stackare.. Jag kan hålla dig i handen om du vill..
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-07-11 21:51:35 följande:
    Jobbigt :S Fast när väl barnen kan komma in i bilden så blir det juh smidigare =)=))
    Jo, men vi tar det långsamt med det.. Mina barn har tillräckligt att hantera känner jag så jag tänker inte blanda in nån kille i deras liv innan jag är säker.. Eller så säker man kan vara..
  • Majuuu
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-11 21:52:35 följande:
    Jag får bita ihop så jag inte överför min rädsla på lille vilden skulle vara lite lätt komiskt med 2 som ligger under täcket o darrar + håller för öronen Drömmer
    Ja bit ihop..
  • Majuuu
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-11 22:11:30 följande:
    Loggar ut.. måste fixa lite käk... och sen blir det sussa kudden....

Ha det gött alla, syns la imorgon

Natti natti
    Gonatt o sov så gott!!!
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!!
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-11 22:13:55 följande:
    jaaa är vaken ännu
    jag oxå
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D