• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

figurehead skrev 2010-07-08 21:48:02 följande:
    mmm, får bli lite öl i helgen
    nja.. jag tänkte köra på lite vin o ev nån rom&cola o nån cider....
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-07-08 21:49:13 följande:
    tja, men å andra sidan så har jag ju inte missat så mycket heller

Det har ju liksom inte öst in inlägg under de senaste dagarna

Men vi skyller väl på det fina vädret
    De tär ju för att vi har alla varit i otakt o varit inne olika tider... aldrig samtidigt... Obestämd
  • Majuuu
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-08 21:50:31 följande:
    Snart bygger jag en sån här:

Har fått en megastor vagel i ögat.. o det gör svinont Skrikandes inget slut på eländet... blir la säkert nåns kylarprydnad om jag går utanför dörren imorgon.... *suck*
    Usch då..... Hade massa vaglar nrä jag var gravid första gången... tog tid att bli av med dom.. men hoppas din bara förblir en o att den försvinner fort!
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-07-08 21:50:37 följande:
    ja jäklar vilken kåk,

måste ha kostat multum att bygga.

Och nu när räntan ska höjas så säljer de

Stackare!
    Ja... Typ 10 milj skulle dom ju ha för den oxå... Dom lär ju ha betalat en hel del mer.....
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-07-08 22:11:16 följande:
    funkar ju det också,
    glöm inte Mojiton
    Majuutschi skrev 2010-07-08 22:08:54 följande:
    De tär ju för att vi har alla varit i otakt o varit inne olika tider... aldrig samtidigt... Obestämd
    Nej precis, men jag är väl ganska övertygad om att vädret spelar in.
    Ja du var väl expert... Hur gör man den? Jag har rom...

Jo troligtvis.. alla är däckade på kvällen o orkar inget....
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-07-08 22:22:14 följande:
    he he,

du behöver lime, mynta, krossad is, rom, socker och sodavatten (ramlösa tex)

mortla limen, häll över sockret och myntan, häll över den krossade isen
    häll i valfri mängd rom och rör runt

men inte så myntan börjar vandra i glaset, isen ska bilda ett lock.

toppa med sodavattnet.

Mängder är svårt att säga, prova dig fram, finns filmer på youtube om du vill kika
    Härligt.. Drinkproffset.. Går det bra med vanligt bubbelvatten, dvs sodastream-vatten? Eller ska det vara mineralvatten?

Finns det sånt där oxå? Finns ju allt...
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-07-08 22:22:52 följande:
    oj då, såg inte priset,

ja för det läget och storleken på kåken så lär den ha kostat mer.
    Absolut.. Jag var tvungen att kolla vad nåt sånt skulle kosta....
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-07-08 22:38:00 följande:
    Nu är det natten för mig iaf

god natt på er
    Hyvää yötä!!
    Halejaaaa!
  • Majuuu
    Malena79 skrev 2010-07-08 22:44:54 följande:
    Jahaja. Blir visst lite filmsällskap i kväll oxå. Samma som i förrgår. (Maja: Du vet min taxichaufför ) Gårdagkvällens dejt blir det nog inget mer med iaf. Han kom på att han nog inte var redo för ett förhållande. Synd för det var nog den trevligaste dejten. Dejten från igår förmiddag vill att jag ska komma till honom i Sala imorrn. Blir ju närmare till Västerås sen oxå då Får se om det blir så imorrn eller om det blir utgång och sen åka till Järlåsa
    Jag har ju iaf vinkat till taxin, men det var lite förmörkt för att se honom...

Du är aktiv du.. Själv har jag min lilla fika-dejt imorn... Nästan så jag fick en liten oskyldig kram-träff (inte dejt alltså) imorn kväll, men det bidde nog inte så iaf... Menmen.. Det komme rju inte hända där nåt ändå...

Du får höra av dig när du kommer så jag kan hämta upp dig på nåt sätt vart du nu än kommer.. om du inte får taxi hem till mig såklart..
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-07-09 12:31:00 följande:
    borde gå bra med sodastream vatten, det är ju för att man ska få lite kolsyrekänsla man har i sodavatten.
    bra det så slipper jag köpa det iaf.. Men jag har för mig att ett annat drinkproffs sa nåt om att det inte skulle vara vanligt socker när vi glodde på den som blandade våra mojitos.. Men jag var lite salongsberusad då så jag kanske minns fel..
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D