• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

figurehead skrev 2010-07-18 20:58:14 följande:
    Ok, men ta en dag i taget och känn dig fram

funkar det inte så funkar det inte.
    Ja jag vet.. men fick lite panik när han avreggade sig från dejtinghaken för han tyckte han inte behövde dom längre osv.... O jag ser ju på honom att han har fallit ordentligt. O då kan ju jag känna av lite press, men jag försöker ignorera det... Menmen, vi ska träffas i helgen o då får vi lite mer tid att umgås o se vad som hände ro sker..
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-18 20:58:59 följande:

hello Lever och idag har vart en superbra dag ja fredagskvällen var meeed suuuper fick komplimanger 2 av de manliga könet och en av min kompis Den ena är såååååå snygg som kalla mig sötnos hehehe Den andre hmmm vill ja inte ta i me tång ens pgr av hans behandling av en tjejkompis men men komplimnager är aldrig fel

Komplimanger är bara ta åt sig av..
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-07-18 21:15:30 följande:
    Men ta det lugnt och se till att ni kommunicerar med varandra.

Värsta som kan hända är väl att du inte drar i handbromsen i tid om du nu känner att det inte funkar.

Och jag kan väl iofs förstå att du känner lite panik för ni har väl inte träffats så länge eller?
    Ja vi pratar varje dag.. Jag har bromsat en del o han har sagt att vad som än händer kommer han alltid finnas där för mig som vän om inget annat... Men vi ska som sagt ses i helgen o se vad som händer o sker. Vi har kommit överens från start att vi är ärliga o öppna med varandra.. Sen kanske jag inte säger exakt allt eftersom jag tänker såååå mycket o analysear massa osv... Men skulle jag dela med mig av alla mian tankar skulle han nog inte veta nånting alls..

Vi har ju hittills bara träffats 2ggr...
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-18 21:16:20 följande:
    yees De Gör ja IDag börjar ja mitt nya liv har flängt som tusan idag och även gått 1 h promenad idag Ja ska neeer ja är sååå sjuuukt taggad
    Härligt!! Kan ju tänka mig att du får inspiration av alla komplimanger..
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-07-18 21:22:27 följande:
    2 ggr??

Oj då, det var minsann snabba ryck.

Jag kan bara säga av mina egna erfarenheter att.

Det är väldigt lätt att slänga ur sig "att man alltid ska finnas där" när man är nykär.

Du gör nog rätt som bromsar honom.
    Vi kan ju som sagt inte ses så ofta......
    Jag är ju oemotståndlig... Inte lätt när alla faller för en på en gång.. Oskyldig
    Jo, jag tog detdär med en nypa salt.. Han har ju sagt att han är en sån som inte förlåter (precis som jag) o vem vet vad som händer o vad som tolkas hur osv.. Men jag ska fortsätta vara ärlig. Jag har inte sagt att jag är kär för det är jag inte.. jag har sagt att jag är småkär för det var jag iaf.. nu är jag mest förvirrad känner jag.. var lite för kort tid i torsdags för att jag skulle ha kunnat få en uppfattning om vad som pågår i min hjärna.. Hade väl så stora förväntningar kanske vad vet jag.. Svårt att inte ha det efter den första dejten vi hade..
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-18 21:24:48 följande:
    japp men de som taggar mig mest är att ja ska börja plugga men ja man vill ju bli snygg med För och ha chans på nån kille hehehe
    Jag känner mest att jag kommer känna mig lastgammal när jag börjar i skolan.. På högskoleprovet i april så var den enda killen jag kände för att spana på en av lärarna.... Tyvärr (eller som tur rättare sagt) inte den läraren som övervakade mitt prov...
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-07-18 21:42:34 följande:
    Nej, nästa smålänningsträff får väl bli på piren i Jkpg, för säkerhets skull
    Men vi ska ju ha trådfest hemma hos dig ju..
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-07-18 21:45:56 följande:
    Ödmjuk är du iaf

Men det är väl bara att fortsätta träffas när ni kan, och blir det mer så blir det mer. Annars så är det väl bara bäst att avbryta.

Han visar ju iofs att han verkligen vill ha dig, vilket jag tycker är starkt.
    Visst är jag..

Ja men det är det som är planen.. Vi är väl båda medvetna att vi kommer ju kunna ha lite mer koll på vad vi känner o vad vi vill efter helgen som kommer.. Jag är ju så himla kräsen på många detaljer...... Men framförallt så vill jag få dom rätta känslorna liksom...

Ja han verkar rätt modig faktiskt..
  • Majuuu
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-18 21:46:22 följande:
    Nu ska jag vara osocial... igen Obestämd

är så trött så jag sitter nästan o nickar till här.....

Natti på er Drömmer
    Gonatt snygging!
    Dröm om you-know-who..
    Kraam!
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-07-18 21:46:34 följande:
    Visst ja, ja här är det inga färjor som krockar iaf
    Det känns säkert..
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D