Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Majuutschi skrev 2010-08-13 21:52:31 följande:
    Det är ju inte jobbigt om dom sover ut nästa dag... Men har tex lillisen somnat vid 21.30 o vaknar 6-6.30 nästa morgon så är hon inte så glad........
    hade egentligen inte velat tvätta kl 7 imorgon men när nästan alla sonens kläder ligger i tvätten så måste ja.. hade tvättid på söndag kl 17 egentligen men orkar inte vänta sååå länge.. hehe
  • sonen08
    sugar rush skrev 2010-08-13 22:29:16 följande:
    aha okej.. nä men då skiter du i de helt enkelt o så joinar du mig i de eviga singel livet
    Hmmm du glömmer inte mig va jaaa är med evig singel
  • sonen08
    sugar rush skrev 2010-08-13 22:31:42 följande:
    fan ja ha aldrig i mitt liv vare på en dejt... helt seriöst..!!! o efter de ni berättar så verkar ja inte ha missat nått
    då är vi två har bara haft förhållanden aldrig dejtat... verkar som man kör i 110 direkt men de rä INGET ja vill igen.. och idioterna som ja hittar kan ja vara utan med... då är ja singel...
  • sonen08
    Breathless skrev 2010-08-13 22:45:29 följande:
    Det är ju just det jag vill, hoppa i med fötterna först, har alltid planerat allt, den här gången vill jag bara falla för någon och se var det leder.
    ja vill ta de lungt och DEJTA innan ja blir ihop... har alltid blivit tillsammans sen dag ett även med sonens pappa åkte ner vi blev tillsmamans sen vart de vi i 2 år men ååååt helvete fel.. har haft de så sen ja var 18 år... INGE bra alls.. nu vill ja ta de lungt dejta känna på de och sen får de leda vidare...
  • sonen08
    sugar rush skrev 2010-08-13 22:48:22 följande:
    hahaha... törs man säga de....

På lunarstorm hahahaha.. men innan d faller av stolen av skratt så försök minnas att ja va 15 år när ja träffade honom där
    o vi började prata på hösten 02 o träffades i maj 03 så vi hade prata ett halvår på mail o telefon o sms o så innan...
    hahaha räffa exet 07 på lunarstorm men de har ny lagt nr heeela den sidan ju:-P
  • sonen08
    Breathless skrev 2010-08-13 22:54:21 följande:
    Vi har mao helt olika upplevelser.Flört
    japp men NU vet ja varför ja sprungit in i förhållanden o de är för ja har adhd min impulskontroll har ja inte kunnat stoppa men sen ja fick sonen och fick min diagnos har den försvunnit har inte gjort något på impuls sen dess vilket är skönt.. är nästan rädd för att träffa nån nu... pgr av alla idioter och fel sorts killar ja stötter på
  • sonen08
    sugar rush skrev 2010-08-13 22:56:01 följande:
    hahaha.. ja de kanske e lika bra.. de va bara drägga på den sidan ändå
    de har bytt sida bara heter något annat
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-08-13 22:57:20 följande:
    Det finns kvar....
    O varför pinsamt? Det var ju hippt på den tiden... Träffade folk där via på den tiden jag oxå.. Men jag blev ju inte ihop med nån av dom...
    nej deharlagt nerlunarstorm.. skulle in där häromdagen de har bytt namn och nytt forum istället...
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-08-13 23:08:06 följande:
    Vet inte....
    joo vi har ju skåne paret från andra tråden ju...
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-08-13 23:28:32 följande:
    Ja just ja... unga killen o hon som har en mamma som bor i västerås... jag är bäst på namn...
    är de inte cee som har en mamma hon hjälper???
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D