Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Breathless skrev 2010-08-14 17:01:28 följande:
    Du måste bryta mönstret, prova en typ du inte fallit för tidigare och ge den personen en chans.
    jo men svårt när de visar sig vara samma idioter ändå efter ett tag...eller så snackar de med mig sen hittar de nån "bättre" ja försöker lägga focus på mig själv nu att gå ner i vikt få ordning här hemma så ja kan ta hem folk utan o känna neej neeej de är exets saker
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-08-14 17:09:56 följande:
    jag tror att det viktigaste är ändå att man inte "letar" efter någon. Utan bara leva sitt liv och se vad morgondagen för med sig.

Jag kan känna igen mig lite i det där att man har bra kontakt med någon äver nätet och helt plötsligt har de träffat någon annan istället. Har varit på dejt en gång och bestämt ett ny dejt och när det blev dags så blev det inget eftersom hon hade träffat en ny.
    japp ja har slutat och leta.. dagarna flyter ju på ändå har min son Hade nog vart mera "depserat" om ja inte hade haft barn men nu är dagarna fulla med liv och lek och lycka och kärleken ändå Så då blir de inte lika ensamt

Han vill träffa mig men inte förrän hans ex har flyttat ut vet ej hur ja ska ta ställning till de...
  • sonen08
    Breathless skrev 2010-08-14 17:22:47 följande:
    Det är inte något du gör som gör att de hittar någon "bättre" som du skriver. Samma män kommer att hitta någon "bättre" oavsett hur mycket vikt du tappar, det handlar om typen av män. Du hoppar enligt dig själv in i förhållanden väldigt fort, ändra på det, ta dig tid att nu lära känna männen (irl) innan du blir seriös, samtidigt måste du lära dig att göra dig själv lycklig. Försök att inte bli kär i kärleken, i känslan, utan i personen, för ofta är det just känslan vi människor faller för då vi faller för en partner. Känslan är toppen och ska självklar finnas där, men det ska finnas något mer, och det tar tid innan man hittar det "något mer" i de flesta relationer.

MSN är ju toppen, att maila är också bra, man får en bra grund att stå på och att bygga förhållandet på, men det kan också vara ett luftslott, och det är väl det man får vara medveten om hela tiden.
    sen ja blev singel för 1 år sen har ja INTE haft ett enda förhållande eller jo ett på 2 veckor men då var de han som såg oss som ett par direkt ja vill dejta känna på känslan och låta de dejtas kanske nån månad innan de blir förhållande.. ja vill ta de lungt nu och samtidigt hålla min son utanför de tills de är 1000 % serisöt..
  • sonen08
    sonen08 skrev 2010-08-14 17:50:52 följande:
    sen ja blev singel för 1 år sen har ja INTE haft ett enda förhållande eller jo ett på 2 veckor men då var de han som såg oss som ett par direkt ja vill dejta känna på känslan och låta de dejtas kanske nån månad innan de blir förhållande.. ja vill ta de lungt nu och samtidigt hålla min son utanför de tills de är 1000 % serisöt..
    ska tillägga att han som såg oss som par direkt tog ja 10000 kliv bakåt från för de var INTE så ja ville ha de igen... sluta svara när han ringde för de gik för fort...
  • sonen08

och min viktnedgång gör ja inte för nån annan än mig själv för öka självkänslan och självförtorendet

Sonen Sitter bänkad framför tvn de är PIPPI på tvn ååå den tårtan ser ju inte fyyyy skam ut

• sonen08
    Breathless skrev 2010-08-14 19:00:22 följande:
    Låter toppen, inte tårtan utan din inställning. Skrattande
    hehe tack har lyckats gå ner 15 hitills så bara 10 kvar

nu ska ja bara fixa en crosstrainer så ja kan träna på kvällarna när sonen har somnat slippa tänka på tider pch barnvakter och allt utan bara träna när man vill hemma;
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-08-14 19:21:14 följande:
    hade varit mycket roligare med motocross, men den hade du ju inte kunnat köra hemma, utan att väcka upp hela grannskapet plus sonen
    hehe hade ALDRIg köpt en cross.... dessutom hade ja nog INTe gått ner i vikt:P
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-08-14 19:32:45 följande:
    tro mig,

köra moto cross är bland det jobbigaste man kan göra.
    hehe är de säkert men inget ja ivll göra o vart ska ja göra av sonen????
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-08-14 19:44:31 följande:
    ja, han ska nog inte åka med iaf

det är skitjobbigt, man sitter eller står med varenda muskel i kroppen spänd (i princip) hela tiden man kör.

Man måste ju hålla i sig ordentligt och hålla emot så man inte ramlar av.
    hehe precis..men ska träna minst 3-4 ggr i veckan med crossen Cross"trainer"
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-08-14 20:31:37 följande:
    Du vet vad jag tycker.. Inget att ha...
    japp samma tycker ja men kul tidfördriv på denna lördagskvällen hehehe har ju inget bättre för mig.. idag blir de dock tidig sänggång för mig då de känns att man vart igång sen kl 7 imorse....hmm sonen gå¨r kanon på pottan på eftermiddag/kvällen men INTE på förmiddagen/tidig eftermiddag utan från 15 och fram tills 19.30 har han gått på pottan utan kissa i kallingarna i förmiddags kissa han ner 4 kallingar hehe..tokig unge
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D